dc.contributor.advisor |
Μωραϊτης, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.advisor |
Moraitis, Konstantinos |
en |
dc.contributor.author |
Βισβίνης, Αλέξιος
|
el |
dc.contributor.author |
Visvinis, Alexis
|
en |
dc.contributor.author |
Λιακό, Φλωριάν
|
el |
dc.contributor.author |
Liako, Florian
|
en |
dc.contributor.author |
Μπέλλος, Παναγιώτης
|
el |
dc.contributor.author |
Bellos, Panagiotis
|
en |
dc.date.accessioned |
2013-04-04T10:37:56Z |
|
dc.date.available |
2013-04-04T10:37:56Z |
|
dc.date.issued |
2013-04-04 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7912 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.619 |
|
dc.description |
92 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Η εργασία αυτή διερευνά τον τρόπο με τον οποίο ο αρχιτέκτονας τοποθετείται απέναντι στο τοπίο, καθορισμένος από τα δικά του βιώματα και την πολιτισμική του θεώρηση, καθώς και από την επιρροή της εποχής στην οποία βρίσκεται. Αλλά και αντίστροφα – αντικείμενο της εργασίας αυτής είναι να διερευνήσει, με ποιο τρόπο το τοπίο επηρεάζει και εμπνέει τον αρχιτέκτονα, προσφέροντάς του το υπόβαθρο στο οποίο θα επέμβει και θα το αναδείξει. Συγκεκριμένα, γίνεται προσπάθεια να δοθεί ο ορισμός του τοπίου, με βάση τη σχέση την οποία αναπτύσσει ο άνθρωπος με αυτό, μέσα σε ένα συγκεκριμένο ιστορικό εύρος που προσδιορίσαμε ήδη. Προκειμένου να διερευνήσουμε το αντικείμενο που μας αφορά, στην περίοδο του προηγούμενου αιώνα, φτάνοντας μέχρι τις μέρες μας, επιλέξαμε τρία διαφορετικά παραδείγματα αρχιτεκτονικής, ώστε να τα αναλύσουμε και να εμβαθύνουμε στον τρόπο με τον οποίο κάποιες γενικότερες αρχές επηρεάζουν τον τρόπο σκέψης του αρχιτέκτονα στην αντίληψη της σχέσης κτηρίου-τοπίου και στον τρόπο που οι σκέψεις του αποδίδονται διαμέσου του έργου του. |
el |
dc.description.abstract |
This project studies the way in which the architect is positioned towards the landscape, defined from his/her own experiences and his/her cultural background, as well as the influence of the time period he/she is in. But also the reverse - an object of this project is to study, in which way the landscape influences and inspires the architect, offering him/her the background in which he will intervene and which he will highlight. In particular, an attempt is made to provide a definition of landscape, based on the relationship that humans develop with it, inside a particular already determined historical range. To investigate the object we are interested in, during the previous century up until our time, we have chosen three different examples of architecture, in order to analyze and go in deeply in the way in which some general principles affect the thinking of the architect in the perception of the building-landscape relationship and the way that his/her thoughts are rendered through his work. |
en |
dc.language.iso |
el |
en_US |
dc.subject |
Αρχιτεκτονική |
el |
dc.subject |
Architecture |
en_US |
dc.subject |
Τοπίο |
el |
dc.subject |
Landscape |
en_US |
dc.subject |
Φύση |
el |
dc.subject |
Nature |
en_US |
dc.subject |
Bianchi House |
en_US |
dc.subject |
Fallingwater |
en_US |
dc.subject |
Frank Lloyd Wright |
en_US |
dc.subject |
Mario Botta |
en_US |
dc.subject |
Zaha Hadid |
en_US |
dc.title |
Τοπίο και αρχιτεκτονικό έργο: φύση και δομική παρέμβαση |
el |
dc.title |
Landscape and architectural opus: nature and structural intervention |
en |
dc.type |
Lecture |
en_US |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |