dc.contributor.advisor |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
dc.contributor.author |
Τράπαλη, Κωνσταντίνα Γ.
|
el |
dc.contributor.author |
Trapali, Konstantina G.
|
en |
dc.date.accessioned |
2013-04-05T07:23:31Z |
|
dc.date.available |
2013-04-05T07:23:31Z |
|
dc.date.copyright |
2013-04-02 |
- |
dc.date.issued |
2013-04-05 |
|
dc.date.submitted |
2013-04-02 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7914 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3832 |
|
dc.description |
52 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Στην παρούσα διπλωματική εργασία ερευνάται το ερώτημα πώς διαφορετικές μέθοδοι επηρεάζουν την ζωή του οδοστρώματος υπό την εξής οπτική: μοντελοποιούμε τον χρόνο που μεσολαβεί ανάμεσα στην εφαρμογή διαφόρων στρατηγικών συντήρησης και στην έναρξη της ρηγμάτωσης. Ο τύπος αστοχίας που μελετάται είναι η αλιγατορική ρηγμάτωση. Για τον λόγο αυτό γίνεται χρήση στοιχείων από την βάση δεδομένων του προγράμματος 2010 Long Term Pavement Performance (LTPP) και συγκεκριμένα από το Specific Pavement Study 5 - Rehabilitation of AC pavements (SPS-5) Test. |
el |
dc.description.abstract |
This project investigates the question of how different methods affect the life of the pavement under the following perspective: we model the time between the implementation of various maintenance strategies and the beginning of the crack. The type of failure that is studied is alligator cracking. For this reason, we use data from the database program 2010 Long Term Pavement Performance (LTPP) and specifically from Specific Pavement Study 5 - Rehabilitation of AC pavements (SPS-5) Test. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Τράπαλη Γ. Κωνσταντίνα |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Αλλιγατορική ρηγμάτωση |
el |
dc.subject |
Στρατηγικές συντήρησης |
el |
dc.subject |
Φθορά οδοστρώματος |
el |
dc.subject |
Μοντέλα χρονικής διάρκειας |
el |
dc.subject |
Εύκαμπτο οδόστρωμα |
el |
dc.subject |
Alligator cracking |
en |
dc.subject |
LTPP |
en |
dc.subject |
Pavement cracking |
en |
dc.subject |
Duration models |
en |
dc.subject |
Flexible pavement |
en |
dc.title |
Διερεύνηση της επίδρασης στρατηγικών συντήρησης στην έναρξη ρηγμάτωσης οδοστρωμάτων |
el |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2013-04-01 |
- |
dc.date.modified |
2013-04-02 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Καρλαύτης, Ματθαίος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Σταθόπουλος, Αντώνιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
dc.contributor.committeemember |
Καρλαύτης, Ματθαίος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σταθόπουλος, Αντώνιος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2013-04-05 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2013-04-05 |
- |