HEAL DSpace

Συσχέτιση κυκλοφοριακών μεγεθών με τη σοβαρότητα και την πιθανότητα οδικών ατυχημάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.author Ζιακόπουλος, Απόστολος Ν. el
dc.contributor.author Ziakopoulos, Apostolos en
dc.date.accessioned 2013-04-19T06:57:19Z
dc.date.available 2013-04-19T06:57:19Z
dc.date.copyright 2013-04-01 -
dc.date.issued 2013-04-19
dc.date.submitted 2013-04-01 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8013
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11601
dc.description 205 σ. el
dc.description.abstract Ο στόχος της Διπλωματικής Εργασίας είναι η συσχέτιση των κυκλοφοριακών μεγεθών με τη σοβαρότητα και την πιθανότητα εμφάνισης οδικών ατυχημάτων. Για την επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων συλλέχθηκαν δεδομένα για τα οδικά ατυχήματα που συνέβησαν στην λεωφόρο Κηφισίας στην Αθήνα κατά τη διάρκεια της πενταετίας 2006 - 2010 μέσω του Συστήματος Ανάλυσης Τροχαίων Ατυχημάτων του Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής του Ε.Μ.Π.. Στη συνέχεια, τα στοιχεία οδικών ατυχημάτων συμπληρώθηκαν με τα αντίστοιχα κυκλοφοριακά δεδομένα της ταχύτητας και του κυκλοφοριακού φόρτου από το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας Αττικής. Για την ανάλυση αναπτύχθηκαν μαθηματικά μοντέλα λογιστικής παλινδρόμησης. Από την εφαρμογή των μοντέλων φαίνεται ότι η σοβαρότητα παθόντα οδικού ατυχήματος εξαρτάται από τον λόγο του κυκλοφοριακού φόρτου προς την ταχύτητα, τον τύπο οχήματος και τον τύπο ατυχήματος. Όταν τα ατυχήματα διαχωρίζονται σε εντός και εκτός ωρών αιχμής, μόνο ο λόγος των κυκλοφοριακών μεγεθών εμφανίζεται ως στατιστικά σημαντικός παράγοντας επιρροής. Επιπλέον, ο κυκλοφοριακός φόρτος αποτελεί τη μόνη παράμετρο η οποία φάνηκε να επηρεάζει στατιστικά σημαντικά την πιθανότητα εμφάνισης οδικού ατυχήματος. el
dc.description.abstract The objective of this Diploma Thesis is to correlate traffic characteristics with road accident severity and probability. In order to achieve these objectives, data concerning the road accidents occurred on Kifisias Avenue in Athens, Greece, during the period 2006 - 2010 were collected from the database of the Department of Transportation Planning and Engineering of the NTUA. Subsequently, traffic data were obtained from the Traffic Management Centre of Athens. For the analysis, logistic regression mathematical models were developed. The application of these models indicates that road accident severity is correlated with the logarithm of traffic density, the type of vehicle and the type of accident. When data are separated in two groups of peak and off-peak hour accidents, the parameter of traffic density is the only one appearing to be statistically significant. Furthermore, traffic volume is the only parameter found with a statistically significant impact on accident probability. en
dc.description.statementofresponsibility Απόστολος Ν. Ζιακόπουλος el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Οδικά ατυχήματα el
dc.subject Σοβαρότητα ατυχήματος el
dc.subject Πιθανότητα ατυχήματος el
dc.subject Λογιστική παλινδρόμηση el
dc.subject Κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά el
dc.subject Road accidents en
dc.subject Accident severity en
dc.subject Accident probability en
dc.subject Logistic regression en
dc.subject Traffic characteristics en
dc.title Συσχέτιση κυκλοφοριακών μεγεθών με τη σοβαρότητα και την πιθανότητα οδικών ατυχημάτων el
dc.title.alternative Correlation of traffic characteristics with road accident severity and probability en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-03-29 -
dc.date.modified 2013-04-01 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.committeemember Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.committeemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-04-19 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-04-19 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής