dc.contributor.advisor |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
dc.contributor.author |
Ταταράκη, Καλλιόπη Γ.
|
el |
dc.contributor.author |
Tataraki, Kalliopi G.
|
en |
dc.date.accessioned |
2013-05-10T09:12:14Z |
|
dc.date.available |
2013-05-10T09:12:14Z |
|
dc.date.copyright |
2013-04-04 |
- |
dc.date.issued |
2013-05-10 |
|
dc.date.submitted |
2013-04-04 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8051 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11929 |
|
dc.description |
115 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας, διερευνήθηκε η μη γραμμική συμπεριφορά των υλικών οδοστρωσίας που χρησιμοποιούνται σε έργα Οδοποιΐας στην Ελλάδα (ασύνδετα υλικά). Βάσει της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, επιλέχθηκαν ορισμένα πρότυπα που περιγράφουν τη συμπεριφορά αυτή και έγινε προσπάθεια προσαρμογής τους στο ελληνικό αμμοχάλικο. Η διερεύνηση πραγματοποιήθηκε εργαστηριακά με τη δοκιμή τριαξονικής κυψέλης, στην οποία υποβλήθηκαν δύο δοκίμια, με διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά το καθένα. Πιο συγκεκριμένα, στα δοκίμια ασκήθηκαν κύκλοι φόρτισης μικρής διάρκειας, και έντασης ίσης με αυτή που δέχεται το οδόστρωμα από τη διερχόμενη κυκλοφορία, και μετρήθηκαν οι επανακτήσιμες και μόνιμες παραμορφώσεις. Από τις πρώτες, προέκυψε το αντίστοιχο μέτρο επανάκτησης, το οποίο ονομάζεται Resilient Modulus. Ο έλεγχος προσαρμογής των προτύπων έγινε με στατιστικούς ελέγχους, χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα SPSS. Γενικά, επιβεβαιώθηκε η μη γραμμική συμπεριφορά του ελληνικού αμμοχάλικου και το πρότυπο το οποίο έδωσε ικανοποιητικά αποτελέσματα προσαρμογής είναι το Modified Universal, ωστόσο, απαιτείται εκτενέστερη διερεύνηση και πραγματοποίηση περισσότερων δοκιμών για να θεωρηθούν ασφαλή τα συμπεράσματα. |
el |
dc.description.abstract |
Within the context of the present dissertation, the non-linear behavior of materials that are used in Greek roads was investigated (unbound granular materials). Based on the literature review, some models describing the above behavior were selected and an attempt to adjust them to the greek aggregates was performed. The investigation was conducted in the lab applying the triaxial cell test, to which two essay materials were subjected. Specifically, the essay materials were subjected to two low duration and intensity loading cycles equal to the ones the road surface receives by the passing traffic and the resilient and permanent deformations were calculated. From the first, the respective modulus elasticity was derived and was described as Resilient Modulus. The assessment of model adjustment was performed by statistical analysis applying SPSS. In general, the non-linear behavior of the greek aggregates was confirmed and the model that demonstrated satisfied goodness of fit results was the Modified Universal. However, further investigations are necessary to support the above conclusion with greater confidence. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Καλλιόπη Γ. Ταταράκη |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDLocked-policy.xml |
en |
dc.subject |
Μη γραμμική συμπεριφορά |
el |
dc.subject |
Ασύνδετα υλικά |
el |
dc.subject |
Δοκιμή τριαξονικής κυψέλης |
el |
dc.subject |
Εύκαμπτο οδόστρωμα |
el |
dc.subject |
Μέτρο επανάκτησης |
el |
dc.subject |
Nonlinear behavior |
en |
dc.subject |
Unbound granular materials |
en |
dc.subject |
Triaxial test |
en |
dc.subject |
Flexible pavement |
en |
dc.subject |
Resilient modulus |
en |
dc.title |
Διερεύνηση της μη γραμμικής συμπεριφοράς υλικών οδοστρωσίας στο εργαστήριο |
el |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2013-03-28 |
- |
dc.date.modified |
2013-04-04 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Κανελλαΐδης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Πλατή, Χριστίνα |
el |
dc.contributor.committeemember |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
dc.contributor.committeemember |
Κανελλαΐδης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Πλατή, Χριστίνα |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας. |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2013-05-10 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2013-05-10 |
- |