dc.contributor.advisor |
Βλαστός, Αθανάσιος |
el |
dc.contributor.author |
Σιούλας, Παναγιώτης Δ.
|
el |
dc.contributor.author |
Sioulas, Panagiotis D.
|
en |
dc.date.accessioned |
2013-05-28T08:32:38Z |
|
dc.date.available |
2013-05-28T08:32:38Z |
|
dc.date.copyright |
2013-04-15 |
- |
dc.date.issued |
2013-05-28 |
|
dc.date.submitted |
2013-04-15 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8140 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12624 |
|
dc.description |
202 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή του σύγχρονου βιώσιμου αστικού σχεδιασμού στη Λάρισα. Για το σκοπό αυτό πρώτα ορίζονται οι βασικές αρχές του και έπειτα δίνονται επιτυχημένα παραδείγματα εφαρμογής του σε πόλεις της Ευρώπης. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η περιοχή μελέτης-Λάρισα μέσα από την ιστορική της εξέλιξη και την υφιστάμενη κατάστασής της (πολεοδομική και κυκλοφοριακή). Με βάση τα παραπάνω προσδιορίζονται συγκεκριμένοι στόχοι επίτευξης αυτής της βιώσιμης πολιτικής αστικής ανάπτυξης. Συγκεκριμένα προτείνεται μια σειρά σοβαρών αλλαγών στο σύστημα των υπεραστικών συνδέσεων, στην πολεοδομική οργάνωση και στις αστικές συγκοινωνίες κι έτσι στοιχειοθετείται ένα ολοκληρωμένο πλέγμα παρεμβάσεων στην πόλη προς αυτή την κατεύθυνση. |
el |
dc.description.abstract |
The purpose of the present thesis is to negotiate the application of contemporary and sustainable urban planning principles in Larissa. To this intent, at first the basic principles are defined and then certain examples are given of successful applications in various European cities. Following, the study area is presented, which is the city of Larissa. Attention is given to its historical evolution and its present state (with regard to its urban and transport planning). According the analysis results specific goals are defined towards a very different Larissa. Namely it is proposed a series of transformations in the suburban connection system and in the urban and transport planning which constitute an integral strategy for a sustainable city. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Παναγιώτης Δ. Σιούλας |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Βιώσιμος αστικός σχεδιασμός |
el |
dc.subject |
Πολεοδομία |
el |
dc.subject |
Κυκλοφοριακός σχεδιασμός |
el |
dc.subject |
Λάρισα |
el |
dc.subject |
Βιώσιμη κινητικότητα |
el |
dc.subject |
Sustainable urban planning |
en |
dc.subject |
Urban planning |
en |
dc.subject |
Transport planning |
en |
dc.subject |
Larissa |
en |
dc.subject |
Sustainable mobility |
en |
dc.title |
Προτάσεις πολεοδομικών και κυκλοφοριακών ανατροπών προς μια βιώσιμη προοπτική. Η περίπτωση της Λάρισας |
el |
dc.title.alternative |
Proposals for urban and transport planning transformations towards a sustainable perspective.The case of Larissa |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2013-03-29 |
- |
dc.date.modified |
2013-04-15 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Σαγιάς, Ίων |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σαγιάς, Ίων |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βλαστός, Αθανάσιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2013-05-28 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2013-05-28 |
- |