HEAL DSpace

Υπαίθριος χώρος παιχνιδιού στην περιοχή της Πλάκας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παρμενίδης, Γιώργος el
dc.contributor.author Κατσουρού, Ευφημία Σ. el
dc.contributor.author Katsourou, Effimia S. en
dc.contributor.author Σέρφα, Κωνσταντίνα Βλ. el
dc.contributor.author Serfa, Konstantina Vl. en
dc.date.accessioned 2013-05-31T16:36:19Z
dc.date.available 2013-05-31T16:36:19Z
dc.date.copyright 2013-05-23 -
dc.date.issued 2013-05-31
dc.date.submitted 2013-05-23 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8165
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4826
dc.description.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής είναι ο σχεδιασμός ενός υπαίθριου χώρου παιχνιδιού στον παραδοσιακό οικισμό της Πλάκας. Γνώμονα της σύνθεσης αποτέλεσε η διερεύνηση νέων κατευθύνσεων σχεδιασμού του χώρου παιχνιδιού με άξονα τη λειτουργία της φαντασίας του παιδιού και τον τρόπο που αντιλαμβάνεται και οικειοποιείται το χώρο. Τόσο ο χαρακτήρας της περιοχής όσο και η θεωρητική επεξεργασία του θέματος υπαγόρευσαν την ύπαρξη ενός δημιουργικού σεναρίου που ενυπάρχει θραυσματικά στο χώρο και συνδέει τις επιμέρους ενότητες παιχνιδιού σε ένα αδιάρρηκτο σύνολο. Ο μύθος που επελέγη είναι αυτός του Θησέα και της Αριάδνης. Με τον τρόπο αυτό προκύπτουν στην περιοχή μελέτης επιμέρους ενότητες παιχνιδιού οι οποίες έχουν τη δυνατότητα να δρουν αυτόνομα αλλά και να αλληλοσυμπληρώνονται. Τα παιδιά εμπλέκονται σε μια δημιουργική διαδικασία επιλογής διαδρομών, κινούνται ανάμεσα σε φυσικά στοιχεία και γλυπτά, εντοπίζουν χώρους τους οποίους οικειοποιούνται και συναντούν διαμορφώσεις με χαρακτήρα εκπαιδευτικό, δημιουργικό και κινητικό. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα υλικά που χρησιμοποιούνται προάγουν μία οικολογική αρχιτεκτονική. el
dc.description.abstract The subject of this diploma project is the design of an outdoor play area in the traditional quarter of Plaka. The guideline of the composition was the exploration of new directions in the design of play areas, driven by children’s imagination and the way that they perceive and experience their environment. The character of this unique neighborhood as long as the theoretical investigation of the subject led to the use of a creative scenario that can be found in fragments in the play area and connects the different play sections into one inseparable whole. The scenario that was chosen is the Greek myth of Theseas and Ariadne. Thus, distinct smaller play areas are created that can be autonomous as well as work together as a whole. The children are involved in a creative process of selecting routes, they are moving between natural elements and sculptures, they identify areas that can feel that they own and come across designed spaces that trigger their creativity, intelligence and mobility. It is worth noting that the construction materials used promote the principles of ecological architecture. en
dc.description.statementofresponsibility Ευφημία Σ. Κατσουρού el
dc.description.statementofresponsibility Κωνσταντίνα Βλ. Σέρφα el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Παιδικές χαρές el
dc.subject Πλάκα el
dc.subject Παιδί el
dc.subject Παιχνίδι el
dc.subject Υπαίθριοι χώροι el
dc.subject Αντικείμενα el
dc.subject Playgrounds en
dc.subject Plaka en
dc.subject Child en
dc.subject Plays en
dc.subject Outdoor spaces en
dc.subject Objects en
dc.title Υπαίθριος χώρος παιχνιδιού στην περιοχή της Πλάκας el
dc.title.alternative Outdoor play area in Plaka en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-03-15 -
dc.date.modified 2013-05-23 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Χαραλαμπίδου- Λιβάνη Σοφία el
dc.contributor.advisorcommitteemember Χανιώτου, Ελένη el
dc.contributor.advisorcommitteemember Αλεξάνδρου,Τσιράκη el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-05-31 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-05-31 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής