HEAL DSpace

Προβλεπτικός Έλεγχος βάσει Μοντέλου εφαρμοσμένος σε Υβριδικό Ηλεκτρικό Όχημα Μικτής Συνδεσμολογίας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κλαδάς, Αντώνιος el
dc.contributor.author Χρυσούλα, Λουκία Ε. el
dc.contributor.author Chryssoula, Loukia E. en
dc.date.accessioned 2013-06-14T09:59:51Z
dc.date.available 2013-06-14T09:59:51Z
dc.date.copyright 2013-05-23 -
dc.date.issued 2013-06-14
dc.date.submitted 2013-05-23 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8229
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12822
dc.description.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύχθηκε ένα νέο μοντέλο για την ανάλυση της διαχείρισης ενέργειας σε υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα που βασίζεται σε κατάλληλη τεχνική προβλεπτικού ελέγχου, η οποία επιτρέπει ολική βελτιστοποίηση σε συνδυασμό με επιμέρους ηλεκτρικά μοντέλα των συνιστωσών του συστήματος. Σε ένα πρώτο βήμα μελετήθηκε η σύγχρονη δομή και τεχνολογία των υβριδικών οχημάτων και επιχειρήθηκε κατηγοριοποίησή τους. Αναδείχθηκαν τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα των εναλλακτικών τοπολογιών διαμόρφωσης ηλεκτρικών υβριδικών οχημάτων και η καταλληλότητά τους σε τυπικές διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Εξετάστηκε η εφαρμογή του προτεινόμενου προβλεπτικού ελέγχου και συγκρίθηκε με τον συμβατικό ντετερμινιστικό έλεγχο. Το μοντέλο αναφοράς προσομοίωσε ένα τυπικό υβριδικό ηλεκτρικό όχημα σειριακής/εν παραλλήλω τοπολογίας και αναπτύχθηκε σε περιβάλλον Matlab®/Simulink®. Η εφαρμογή του προβλεπτικού ελέγχου βάσει μοντέλου αποσκοπεί στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου τηρώντας πάντα τον επιβαλλόμενο κύκλο οδήγησης και τους περιορισμούς που υποβάλλονται από την επιθυμητή λειτουργία του οχήματος. Η σύγκριση των αποτελεσμάτων της προτεινόμενης μεθόδου πραγματοποιήθηκε με εκείνα που προέκυψαν από τον συμβατικό ντετερμινιστικό έλεγχο στις ίδιες συνθήκες οδήγησης σε περιπτώσεις τριών κύκλων πόλης. Η σύγκριση αυτή ανέδειξε ότι ο προβλεπτικός έλεγχος είναι δυνατόν να συμβάλει στην εξοικονόμηση καυσίμου σε ορισμένες περιπτώσεις οδήγησης. el
dc.description.abstract In this thesis, a new model has been developed aiming at the analysis of power management in hybrid electric vehicles which is based on predictive control technique for global optimization in conjunction with individual electric models of all system components. In a first step was studied the modern structure and technology of hybrid vehicles and a categorization was proposed. The advantages and disadvantages of alternative topologies were highlighted in order to illustrate the specific electric hybrid vehicles configuration suitability for typical driving conditions. The application of predictive control has been compared to conventional deterministic control. The reference model simulates a typical hybrid electric vehicle series/parallel topology which is developed in Matlab®/Simulink® software. The application of model-based predictive control aims at reducing fuel consumption while respecting the imposed driving cycle and constraints of the considered operation of the vehicle. The results of the proposed methodology were compared systematically to those of the conventional deterministic control under the same driving conditions. This comparison illustrated that the proposed predictive control technique can offer important services to fuel consumption savings under specific driving conditions. en
dc.description.statementofresponsibility Λουκία Ε. Χρυσούλα el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Λογισμικό προσομοίωσης λειτουργίας οχήματος el
dc.subject Προβλεπτικός έλεγχος βάσει μοντέλου el
dc.subject Σειριακή/εν παραλλήλω τοπολογία κινητηρίου συστήματος el
dc.subject Τεχνικές ελέγχου συστημάτων ηλεκτρικής κίνησης el
dc.subject Υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα el
dc.subject Vehicle operation simulation software en
dc.subject Model based predictive control en
dc.subject Series/parallel configuration en
dc.subject Series/parallel configuration en
dc.subject Hybrid electric vehicles en
dc.title Προβλεπτικός Έλεγχος βάσει Μοντέλου εφαρμοσμένος σε Υβριδικό Ηλεκτρικό Όχημα Μικτής Συνδεσμολογίας el
dc.title.alternative Model Predictive Control of a Power-Split Hybrid Electric Vehicle System en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-05-13 -
dc.date.modified 2013-05-23 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Μανιάς, Στέφανος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπαθανασίου, Σταύρος el
dc.contributor.committeemember Κλαδάς, Αντώνιος el
dc.contributor.committeemember Μανιάς, Στέφανος el
dc.contributor.committeemember Παπαθανασίου, Σταύρος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος. Εργαστήριο Ηλεκτρικών Μηχανών και Ηλεκτρονικών Ισχύος el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-06-14 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-06-14 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής