dc.contributor.advisor |
Ψαραύτης, Χαρίλαος |
el |
dc.contributor.author |
Παπαγεωργίου, Οδυσσέας-Φροϊλάν Α.
|
el |
dc.contributor.author |
Papageorgiou, Odysseas-Froilan A.
|
en |
dc.date.accessioned |
2013-07-04T09:55:49Z |
|
dc.date.available |
2013-07-04T09:55:49Z |
|
dc.date.copyright |
2013-07-01 |
- |
dc.date.issued |
2013-07-04 |
|
dc.date.submitted |
2013-07-01 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8316 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5607 |
|
dc.description |
96 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Την εποχή που ο όρος «Πράσινη Ενέργεια» έχει καταλάβει τεράστιο μέρος του παγκόσμιου πολιτικοκοινωνικού συστήματος, δεν θα μπορούσε φυσικά να μείνει ανεπηρέαστος ο κλάδος της ναυτιλίας. Πρωτοεμφανιζόμενο το 2001 στην Αλάσκα, το COLD IRONING ή αλλιώς Alternative Maritime Power, φιλοδοξεί να επιλύσει το πρόβλημα των αέριων ρύπων των πλοίων κατά την παραμονή τους στο λιμάνι. Η ρύπανση των πλοίων δεν είναι μόνο περιβαλλοντική, αλλά ταυτόχρονα επιβαρύνει σημαντικά την ανθρώπινη υγεία τόσο των ναυτεργατών όσο και των κατοίκων των γύρω περιοχών.
Συγκεκριμένα ο όρος Cold Ironing αναφέρεται στην διασύνδεση ελλιμενισμένων πλοίων με την ξηρά για την τροφοδότηση των ενεργειακών τους αναγκών. Μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε στα πλαίσια των δρομολογίων τους είτε κατά την εκτέλεση εργασιών επιθεώρησης επισκευής ή συντήρησης. Το βασικό πλεονέκτημα της μεθόδου αυτής είναι πως κατά τις παραπάνω διεργασίες δεν είναι αναγκαία η διατήρηση σε λειτουργία των μηχανών του πλοίου που πριν ήταν επιφορτισμένες με την παροχή της απαραίτητης ενέργειας, παρέχοντας έτσι ταυτόχρονη διακοπή της μόλυνσης της ατμόσφαιρας. Αυτό φυσικά προϋποθέτει ότι το τοπικό δίκτυο είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες μέσω ανανεώσιμων πηγών ενέργειας ή τουλάχιστον τροφοδοτούμενο από μονάδα παραγωγής που βρίσκεται σε τέτοια απόσταση ώστε να μην συμβάλει στην επιβάρυνση της κατάστασης στο λιμάνι.
Το λιμάνι του Ηρακλείου αποτελεί μια σημαντική πηγή ατμοσφαιρικής ρύπανσης με σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων της πόλης. Η εφαρμογή τεχνολογιών cold ironing θα οδηγούσαν στον περιορισμό του προβλήματος ρύπανσης αλλά και στην μείωση των συνολικών δαπανών για την ενεργειακή τροφοδότηση των ελλιμενισμένων πλοίων δίνοντας έτσι λύση και στο πρόβλημα των συνεχών αυξανόμενων τιμών των καυσίμων. Στην προσπάθεια εξεύρεσης βέλτιστης λύσης για το λιμάνι του Ηρακλείου, ακόμα φιλικότερης προς το περιβάλλον, εφικτή έστω και συμπληρωματικά, κρίνεται η διασύνδεση των τεχνολογιών cold ironing με Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας της Κρήτης. |
el |
dc.description.abstract |
At the time the term "Green Energy" has occupied a huge part of the global sociopolitical system, the shipping industry wouldn’t of course stay unaffected. Newcomer in 2001 in Alaska, COLD IRONING or otherwise Alternative Maritime Power, aims to solve the problem of gaseous pollutants from ships during their stay in port. The pollution caused by ships is not only environmental, but also has a significant impact on human health in both seafarers and the surrounding community.
The term Cold Ironing actually refers to the connection of berth to land to feed its energy needs. Can take place either within their route or during work inspection repair or maintenance. The main advantage of this method is that during these processes is not necessary to maintain operation of the engine of the ship that before it was entrusted with providing the necessary energy, thus providing simultaneous interruption of air pollution. This course assumes that the local network is able to meet the needs through renewable energy sources or at least powered by manufacturing facility located at such a distance as not to contribute to the burden of the situation in the harbor.
Heraklion port is a major source of air pollution with serious health effects on city residents. The application of cold ironing technology would lead to the decrease of the environmental pollution but also would reduce the total expenditure for the energy powering the berth.This way is giving a solution to the problem of the continuous rising fuel prices. In an effort to find the optimal and more environmentally friendly, solution for the port of Heraklion, feasible even further, is the interconnection of cold ironing technology with Renewable Energy of Crete. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Οδυσσέας-Φροϊλάν Α. Παπαγεωργίου |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Τροφοδοτήσεις λιμένων |
el |
dc.subject |
Ηλεκτρισμός |
el |
dc.subject |
Πλοία |
el |
dc.subject |
Ηράκλειο Κρήτης |
el |
dc.subject |
Λιμένες |
el |
dc.subject |
Ship |
en |
dc.subject |
Power supply |
en |
dc.subject |
Crete |
en |
dc.subject |
Irakleion |
en |
dc.subject |
Ports |
en |
dc.title |
Τεχνολογίες Cold Ironing στα Λιμάνια |
el |
dc.title.alternative |
Cold Ironing technologies in ports |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2013-04-22 |
- |
dc.date.modified |
2013-07-01 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Προυσαλίδης, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ψαραύτης, Χαρίλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Προυσαλίδης, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2013-07-04 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2013-07-04 |
- |