dc.contributor.advisor |
Σεβαστάκης, Δημήτρης Α. |
el |
dc.contributor.advisor |
Sevastakis, Dimitris A. |
en |
dc.contributor.author |
Αγόρας, Δημήτρης Π.
|
el |
dc.contributor.author |
Agoras, Dimitris P.
|
en |
dc.date.accessioned |
2013-07-22T09:00:06Z |
|
dc.date.available |
2013-07-22T09:00:06Z |
|
dc.date.copyright |
2013-07-10 |
- |
dc.date.issued |
2013-07-22 |
|
dc.date.submitted |
2013-07-10 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8406 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.481 |
|
dc.description |
143 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Το θέμα που ερευνάται στην παρούσα διάλεξη είναι οι Μηχανισμοί Προβολής – Μουσειακές Εφαρμογές σε ποικίλα πεδία. Η μελέτη του θέματος εκκινεί από ευνόητα ερωτήματα σχετικά με τον ρόλο της αρχιτεκτονικής σε μία καταναλωτική κοινωνία και πως η τελευταία με την σειρά της συνεπιδρά στην μορφή και λειτουργία του χώρου, στις αρχιτεκτονικές γλώσσες και τις εμπορευματικές στρατηγικές. Η παρατήρηση του δομημένου περιβάλλοντος μας οδηγεί στην επιλογή τριών κτιριακών παραδειγμάτων, διαφορετικών μεταξύ τους μεν, αλλά και ικανών να προτείνουν μέσα από τις αντιθετικές στοχεύσεις, τις ομοιότητες και τα αποκλίνοντα λειτουργικά πεδία, νέες ερμηνευτικές συσχετίσεις του χώρου και των προσλήψεων. |
el |
dc.description.abstract |
In this lecture we investigate the mechanisms of projection and museum applications in diverse fields. The study of this subject is originated by the role of architecture in a consumer society and how both of them collaborate in the form and function of the space, architecture languages and marketing strategies. Concretely, we study and compare three buildings from ‘‘a priori’’ divergent functional areas set in the same social and economic background. We will see, how beyond their differences, they present similarities and suggests us new interpretive correlations of the architecture space and its perception. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Δημήτρης Π. Αγόρας |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Προπαγάνδα |
el |
dc.subject |
Καταναλωτική κοινωνία |
el |
dc.subject |
Βιτρίνες |
el |
dc.subject |
Μορφή-δομή-έκθεμα |
el |
dc.subject |
Γυαλί |
el |
dc.subject |
Σύμβολα-μύθοι |
el |
dc.subject |
Branding |
el |
dc.subject |
Propaganda |
en |
dc.subject |
Consumer society |
en |
dc.subject |
Showcases |
en |
dc.subject |
Form-function-exhibit |
en |
dc.subject |
Symbols-myths |
en |
dc.subject |
Glass |
en |
dc.title |
Μηχανισμοί προβολής: μουσειακές εφαρμογές σε ποικίλα πεδία |
el |
dc.title.alternative |
Mechanisms of projection: museum applications in diverse fields |
en |
dc.type |
Διάλεξη (Lecture) |
el (en) |
dc.date.accepted |
2013-07-03 |
- |
dc.date.modified |
2013-07-10 |
- |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2013-07-22 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2013-07-22 |
- |