dc.contributor.advisor |
Καρβουντζή, Κωνσταντίνα-Βαλεντίνη |
el |
dc.contributor.advisor |
Μωραϊτης, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.author |
Χατζηκουτούλη, Βασιλική Α.
|
el |
dc.contributor.author |
Chatzikoutouli, Vasiliki A.
|
en |
dc.date.accessioned |
2013-07-30T07:54:00Z |
|
dc.date.available |
2013-07-30T07:54:00Z |
|
dc.date.copyright |
2013-07-25 |
- |
dc.date.issued |
2013-07-30 |
|
dc.date.submitted |
2013-07-25 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8508 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4957 |
|
dc.description.abstract |
Αντικείμενο της εργασίας αποτελεί η διερεύνυση και ο σχεδιασμός συναυλιακού χώρου, που θα προορίζεται τόσο για κλασσική μουσική, όσο και για άλλα ήδη, όπως για παράδειγμα η jazz μουσική. Το κτίριο περιλαμβάνει αίθουσα χωρητικότητας 400 ατόμων, φουαγιέ, εστιατόριο, καμαρίνια, αίθουσες για πρόβες, αίθουσα διαλέξεων, βιβλιοθήκη και studio ηχογράφησης.
Κεντρική ιδέα του σχεδιασμού αποτελεί η αποκόλληση του όγκου της αίθουσας από τις δευτερεύουσες λειτουργίες. Οι τελευταίες δομούνται σε αυστηρό όγκο, συνεχίζοντας στο περίγραμμα την πόλη, και αντιπροσωπεύοντας την πειθαρχία και τη δομημένη σκέψη που απαιτούνται κατά την προετοιμασία του μουσικού. Σε αντιδιαστολή βρίσκεται ο εύπλαστος όγκος της αίθουσας, ο οποίος αντανακλά την ελευθερία του μουσικού κατά τη διάρκεια της ερμηνείας και αποτελεί το πολύτιμο και προστατευμένο από τις δευτερεύουσες λειτουργίες στοιχείο.
Εκτός της αρχιτεκτονικής διερεύνυσης κι επίλυσης, στο θέμα προχωρώ και στο σχεδιασμό των ακουστικών στοιχείων της αίθουσας, - ανάκλασης, διάχυσης και ηχοαπορρόφησης- έχοντας ως στόχο την ενσωμάτωσή τους στη γενικότερη σχεδιαστική επίλυση του κτιρίου. Τέλος, οι δευτερεύουσες λειτουργίες που αφορούν στη μουσική, όπως οι αίθουσες για πρόβες, έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τις ακουστικές απαιτήσεις. |
el |
dc.description.abstract |
Object of this work is the design of a chamber music hall, which is intended for both classical and other kinds of music, such as the jazz. The building includes concert hall for 400 people, lobby, restaurant, dressing rooms, rehearsal halls, lecture hall, library and recording studios.
The central idea of the design is the detachment of the volume of the hall from the secondary functions, which are constructed in strict volume, and represent the discipline and structured thinking required during the preparation of the musician. In contrast there is the plastic volume of the hall, which reflects the freedom of musician during the interpretation and forms the valuable and protected by the secondary functions element.
In addition to the architectural solution, I proceed to the design of the acoustic elements of the hall - reflecting, diffusing and absorbing-aiming their integration into the overall design of the building. Finally, the secondary functions related to music, such as the rehearsal halls, are designed in accordance with the acoustic requirements. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Βασιλική Α. Χατζηκουτούλη |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Συναυλιακοί χώροι |
el |
dc.subject |
Μουσική |
el |
dc.subject |
Γκάζι |
el |
dc.subject |
Ακουστική |
el |
dc.subject |
Αίθουσα συναυλιών |
el |
dc.subject |
Music halls |
en |
dc.subject |
Music |
en |
dc.subject |
Gazi |
en |
dc.subject |
Acoustics |
en |
dc.subject |
Concert halls |
en |
dc.title |
Συναυλιακός χώρος στο Γκάζι |
el |
dc.title.alternative |
Music hall in Gazi |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2013-07-16 |
- |
dc.date.modified |
2013-07-25 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Σωτηροπούλου, Αλεξάνδρα |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2013-07-30 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2013-07-30 |
- |