dc.contributor.advisor |
Βλαστός, Θάνος |
el |
dc.contributor.author |
Παπαχρονοπούλου, Δανάη Γ.
|
el |
dc.contributor.author |
Papachronopoulou, Danai G.
|
en |
dc.date.accessioned |
2013-08-30T09:20:45Z |
|
dc.date.available |
2013-08-30T09:20:45Z |
|
dc.date.copyright |
2013-07-15 |
- |
dc.date.issued |
2013-08-30 |
|
dc.date.submitted |
2013-07-15 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8540 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13325 |
|
dc.description |
106 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Η Αθήνα τις τελευταίες δεκαετίες έχει μετατραπεί από μια μεσαίου μεγέθους
πόλη σε ένα αχανή αστικό ιστό, πλήρως εξαρτημένη από το αυτοκίνητο και τις
μεγάλου μήκους μετακινήσεις. Είναι μια πόλη, η οποία έχει χάσει την
ταυτότητα και τη φυσιογνωμία της και επιβαρύνει όλο και περισσότερο το
περιβάλλον. Πλέον, είναι επιτακτική ανάγκη να γίνουν ριζικές αλλαγές με
στόχο να εξελιχθεί σε μια βιώσιμη πόλη. Για να μπορέσει να επιτευχθεί αυτό
και δεδομένου της μεγάλης έκτασής της, πρέπει να εξεταστεί αρχικά σε
επίπεδο γειτονιάς. Μέσω αυτής της διπλωματικής εργασίας, έγινε
προσπάθεια για προσέγγιση εκείνης της μορφής της γειτονιάς, σχετιζόμενη με
την κατανομή των δραστηριοτήτων, που θα αποτελέσει τη θεμέλια λίθο σε μια
νέα Αθήνα, με χρώμα, ζωντάνια και σεβασμό στο περιβάλλον. Με αυτό το
στόχο, επιλέχθηκαν δύο διαφορετικού χαρακτήρα οικιστικές περιοχές στο
δήμο Βύρωνα και συγκρίθηκαν ως προς την κατανομή των δραστηριοτήτων
τους, την πληθυσμιακή τους πυκνότητα και τη συμπεριφορά των κατοίκων,
επισκεπτών και εργαζομένων τους ως προς τις μετακινήσεις. |
el |
dc.description.abstract |
The last decades, Athens has changed from a medium sized city into a vast
urban complex, fully attached to the car and to long length trips. It is about a
city that has lost its identity and physiognomy and increasingly charges the
environment. Radical changes have become a necessity so as to evolve into
a sustainable city. To achieve that, given Athens’ large size, the examination
must begin from a neighborhood level. Through this diploma thesis, an effort
is made to approach this type of neighborhood, related to the operational
distribution that will be of basic importance in new Athens profile, full of color,
vividness and respect to the environment. To achieve that goal, two different
residential areas were chosen inside the boundaries of Byron municipality and
their social operational distribution, population density and transport behavior
of residents, visitors and workers was put into comparison. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Δανάη Γ. Παπαχρονοπούλου |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Γειτονιές |
el |
dc.subject |
Δραστηριότητες |
el |
dc.subject |
Πληθυσμιακή πυκνότητα |
el |
dc.subject |
Βιώσιμη πόλη |
el |
dc.subject |
Δήμος Βύρωνα |
el |
dc.subject |
Neighborhoods |
en |
dc.subject |
Operations |
en |
dc.subject |
Population density |
en |
dc.subject |
Sustainable city |
en |
dc.subject |
Municipality of Byron |
en |
dc.title |
Επίδραση των δραστηριοτήτων στις μετακινήσεις. Συγκριτική ανάλυση δύο διαφορετικού χαρακτήρα γειτονικών περιοχών στο Δήμο Βύρωνα |
el |
dc.title.alternative |
Transport activities' effect. Comparative analysis of two neighbor areas of different characteristics in the Municipality of Byron |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2013-07-09 |
- |
dc.date.modified |
2013-07-15 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Στρατηγέα, Αναστασία |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Παπαδοπούλου, Μαρία |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βλαστός, Θάνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Στρατηγέα, Αναστασία |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παπαδοπούλου, Μαρία |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2013-08-30 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2013-08-30 |
- |