HEAL DSpace

Επίδραση των δραστηριοτήτων στις μετακινήσεις. Συγκριτική ανάλυση δύο διαφορετικού χαρακτήρα γειτονικών περιοχών στο Δήμο Βύρωνα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βλαστός, Θάνος el
dc.contributor.author Παπαχρονοπούλου, Δανάη Γ. el
dc.contributor.author Papachronopoulou, Danai G. en
dc.date.accessioned 2013-08-30T09:20:45Z
dc.date.available 2013-08-30T09:20:45Z
dc.date.copyright 2013-07-15 -
dc.date.issued 2013-08-30
dc.date.submitted 2013-07-15 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8540
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13325
dc.description 106 σ. el
dc.description.abstract Η Αθήνα τις τελευταίες δεκαετίες έχει μετατραπεί από μια μεσαίου μεγέθους πόλη σε ένα αχανή αστικό ιστό, πλήρως εξαρτημένη από το αυτοκίνητο και τις μεγάλου μήκους μετακινήσεις. Είναι μια πόλη, η οποία έχει χάσει την ταυτότητα και τη φυσιογνωμία της και επιβαρύνει όλο και περισσότερο το περιβάλλον. Πλέον, είναι επιτακτική ανάγκη να γίνουν ριζικές αλλαγές με στόχο να εξελιχθεί σε μια βιώσιμη πόλη. Για να μπορέσει να επιτευχθεί αυτό και δεδομένου της μεγάλης έκτασής της, πρέπει να εξεταστεί αρχικά σε επίπεδο γειτονιάς. Μέσω αυτής της διπλωματικής εργασίας, έγινε προσπάθεια για προσέγγιση εκείνης της μορφής της γειτονιάς, σχετιζόμενη με την κατανομή των δραστηριοτήτων, που θα αποτελέσει τη θεμέλια λίθο σε μια νέα Αθήνα, με χρώμα, ζωντάνια και σεβασμό στο περιβάλλον. Με αυτό το στόχο, επιλέχθηκαν δύο διαφορετικού χαρακτήρα οικιστικές περιοχές στο δήμο Βύρωνα και συγκρίθηκαν ως προς την κατανομή των δραστηριοτήτων τους, την πληθυσμιακή τους πυκνότητα και τη συμπεριφορά των κατοίκων, επισκεπτών και εργαζομένων τους ως προς τις μετακινήσεις. el
dc.description.abstract The last decades, Athens has changed from a medium sized city into a vast urban complex, fully attached to the car and to long length trips. It is about a city that has lost its identity and physiognomy and increasingly charges the environment. Radical changes have become a necessity so as to evolve into a sustainable city. To achieve that, given Athens’ large size, the examination must begin from a neighborhood level. Through this diploma thesis, an effort is made to approach this type of neighborhood, related to the operational distribution that will be of basic importance in new Athens profile, full of color, vividness and respect to the environment. To achieve that goal, two different residential areas were chosen inside the boundaries of Byron municipality and their social operational distribution, population density and transport behavior of residents, visitors and workers was put into comparison. en
dc.description.statementofresponsibility Δανάη Γ. Παπαχρονοπούλου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Γειτονιές el
dc.subject Δραστηριότητες el
dc.subject Πληθυσμιακή πυκνότητα el
dc.subject Βιώσιμη πόλη el
dc.subject Δήμος Βύρωνα el
dc.subject Neighborhoods en
dc.subject Operations en
dc.subject Population density en
dc.subject Sustainable city en
dc.subject Municipality of Byron en
dc.title Επίδραση των δραστηριοτήτων στις μετακινήσεις. Συγκριτική ανάλυση δύο διαφορετικού χαρακτήρα γειτονικών περιοχών στο Δήμο Βύρωνα el
dc.title.alternative Transport activities' effect. Comparative analysis of two neighbor areas of different characteristics in the Municipality of Byron en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-07-09 -
dc.date.modified 2013-07-15 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Στρατηγέα, Αναστασία el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπαδοπούλου, Μαρία el
dc.contributor.committeemember Βλαστός, Θάνος el
dc.contributor.committeemember Στρατηγέα, Αναστασία el
dc.contributor.committeemember Παπαδοπούλου, Μαρία el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-08-30 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-08-30 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής