HEAL DSpace

Διερεύνηση Συμπεριφοράς Ασφαλτικών Οδοστρωμάτων Αεροδρομίων σε Σύστημα Ελεγχόμενης Επιβολής Φόρτισης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Λοϊζος, Ανδρέας el
dc.contributor.author Τσαπάκης, Κωνσταντίνος Ν. el
dc.contributor.author Tsapakis, Konstantinos N. en
dc.date.accessioned 2014-01-20T09:40:45Z
dc.date.available 2014-01-20T09:40:45Z
dc.date.copyright 2013-07-17 -
dc.date.issued 2014-01-20
dc.date.submitted 2013-07-17 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8633
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7591
dc.description 286 σ. el
dc.description.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της συμπεριφοράς των εύκαμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων. Για το σκοπό αυτό, χρησιμοποιήθηκαν τα δεδομένα που προέκυψαν από τις δοκιμές της πειραματικής εγκατάστασης οδοστρωμάτων αεροδρομίων μεγάλης κλίμακας, ‘’National Airport Pavement Test Facility’’ (NAPTF), της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας των Η.Π.Α (FAA). Διερευνήθηκαν τα δάπεδα με ασφαλτική στρώση μεγάλου πάχους, αναφορικά με τις αναπτυσσόμενες ανηγμένες οριζόντιες εφελκυστικές παραμορφώσεις στον πυθμένα, αλλά και στο μέσον των ασφαλτικών, κατά τη διεύθυνση κίνησης των φορείων. Η συμπεριφορά των δαπέδων κατά τις πειραματικές φορτίσεις εξετάστηκε ως προς πολλούς παράγοντες, όπως η θερμοκρασία. Επίσης, διενεργήθηκε συγκριτική ανάλυση της καταπόνησης των δαπέδων από τα δύο δοκιμαστικά φορεία, ενώ υπήρξε και σύγκριση των παραμορφώσεων μεταξύ των δαπέδων. Επόμενο στάδιο της εργασίας αποτελεί ο υπολογισμός των μέτρων δυσκαμψίας των υλικών των στρώσεων των δαπέδων, από την επεξεργασία των στοιχείων που συλλέχθηκαν κατά τις εφαρμογές μη καταστρεπτικών δοκιμών. Έπειτα, πραγματοποιήθηκε προσομοίωση των δοκιμών με τη βοήθεια προγράμματος πεπερασμένων στοιχείων, κατασκευάζοντας τρισδιάστατα πρότυπα προσομοίωσης των δαπέδων. Οι τιμές των παραμορφώσεων που προέκυψαν από την προσομοίωση συγκρίθηκαν με τις μετρημένες τιμές. Η στατιστική επεξεργασία που ακολούθησε φανέρωσε γενικώς υψηλές τιμές σφαλμάτων εκτίμησης και έτσι η χρήση των τρισδιάστατων προτύπων με τις συγκεκριμένες θεωρήσεις κρίθηκε επισφαλής, ιδίως για το δάπεδο με στρώση έδρασης χαμηλής φέρουσας ικανότητας. el
dc.description.abstract In the present diploma thesis is conducted a research about the asphalt concrete (AC) tensile strains in flexible airfield sections. For this purpose the database of National Airport Pavement Test Facility (NAPTF) was used. The National Airport Pavement Test Facility (NAPTF) is located at the FAA William J. Hughes Technical Center, Atlantic City International Airport, New Jersey. It is used to generate full-scale pavement response and performance data for development and verification of airport pavement design criteria. Asphalt Strain Gages (ASGs) embedded within the test sections were used to record the pavement structural responses. The AC tensile strains measured in the flexible pavement test sections during full-scale traffic testing at the FAA’s National Airport Pavement Test Facility are discussed. This study was focused on analyzing the effect of AC temperature variations, the magnitude and the speed of load application on strain responses in asphalt concrete layer. There is also an analysis of comparative effect of two multiple wheel heavy aircraft gear loading and a comparison of AC strains among the sections. The NDT data acquired at the NAPTF were used. Specifically it is illustrated the use of backcalculated asphalt moduli as an indicator of the load-carrying capacity of the pavements. Linear elastic analyses using multilayer elastic theory and finite element (FE) techniques were carried out to simulate the tested structures and compare the computed results with actual field measurements. The results showed that the errors are not negligible, notably for the test section on subgrade material of low strength. en
dc.description.statementofresponsibility Κωνσταντίνος Ν. Τσαπάκης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Οδοστρώματα αεροδρομίων el
dc.subject Εύκαμπτα δάπεδα el
dc.subject Ανηγμένες παραμορφώσεις ασφαλτικής στρώσης el
dc.subject Μέθοδος πεπερασμένων στοιχείων el
dc.subject Διάταξη πολλαπλών τροχών φορείων αεροσκαφών el
dc.subject Asphalt strain gage (ASG) en
dc.subject Asphalt Concrete (AC) en
dc.subject Flexible airfield pavement en
dc.subject Finite element modeling en
dc.subject Multiple-wheel heavy aircraft gear loading en
dc.title Διερεύνηση Συμπεριφοράς Ασφαλτικών Οδοστρωμάτων Αεροδρομίων σε Σύστημα Ελεγχόμενης Επιβολής Φόρτισης el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-07-15 -
dc.date.modified 2013-07-17 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Γεώργιος, Κανελλαΐδης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Πλατή, Χριστίνα el
dc.contributor.committeemember Ανδρέας, Λοϊζος el
dc.contributor.committeemember Γεώργιος, Κανελλαΐδης el
dc.contributor.committeemember Χριστίνα, Πλατή el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-01-20 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-01-20 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής