dc.contributor.advisor |
Μπαλλής, Αθανάσιος |
el |
dc.contributor.author |
Σπανάκης, Ελευθέριος Ε.
|
el |
dc.contributor.author |
Spanakis, Eleftherios E.
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-01-28T09:40:39Z |
|
dc.date.available |
2014-01-28T09:40:39Z |
|
dc.date.copyright |
2013-07-18 |
- |
dc.date.issued |
2014-01-28 |
|
dc.date.submitted |
2013-07-18 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8689 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11828 |
|
dc.description |
187 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Η τεχνική της προσομοίωσης αποτελεί μια καθιερωμένη τεχνική για την κατασκευή μοντέλων που αναπαριστούν τις συνθήκες λειτουργίας πραγματικών συστημάτων. Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η παρουσίαση των λειτουργιών διακίνησης φορτίων σε σιδηροδρομικούς και λιμενικούς τερματικούς σταθμούς (μοναδοποιημένα φορτία, μηχανολογικός εξοπλισμός, τρόποι οργάνωσης κλπ), καθώς και των μοντέλων προσομοίωσης που έχουν αναπτυχτεί για την διερεύνηση τους. Τέλος, γίνεται μια εφαρμογή προσομοίωσης του πιλοτικού συστήματος διακίνησης ημι-ρυμουλκούμενων ISU, με το ειδικό λογισμικό προσομοίωσης ARENA, με την βοήθεια του οποίου εξετάστηκαν οι επιπτώσεις στους χρόνους αναμονής των φορτηγών εντός σιδηροδρομικού τερματικού σταθμού για τρία διαφορετικά σενάρια μηχανολογικού εξοπλισμού. |
el |
dc.description.abstract |
The technique of simulation forms a part of an established technique for the development of models that represent the operational conditions of systems in real time. The purpose of the present Diploma Thesis is the presentation of the cargo handling operations in rail and maritime terminals (intermodal terminal units, handling equipment, modes of organizing terminals etc.) and of simulation models that have been developed for their investigation. Finally, a simulation application of the semi-trailer handling pilot system ISU is being held, using the specially designed simulation software ARENA, with the help of which the impact on the waiting time of the trucks in rail terminals for three different scenarios of handling equipment is examined. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Ελευθέριος Ε. Σπανάκης |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Μοναδοποιημένα φορτία |
el |
dc.subject |
Ημι-ρυμουλκούμενα |
el |
dc.subject |
Μοντέλα προσομοίωσης |
el |
dc.subject |
Τερματικοί σταθμοί |
el |
dc.subject |
Συστήματα διακίνησης φορτίων |
el |
dc.subject |
Intermodal terminal units |
en |
dc.subject |
Semi-trailers |
en |
dc.subject |
Simulation models |
en |
dc.subject |
Terminals |
en |
dc.subject |
Cargo handling systems |
en |
dc.title |
Προσομοίωση Λειτουργιών Διακίνησης Μοναδοποιημένων Φορτίων σε Σιδηροδρομικούς και Λιμενικούς Σταθμούς |
el |
dc.title.alternative |
Simulation of the Transport Operations of Intermodal Terminal Units in Rail and Maritime Terminals |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2013-07-15 |
- |
dc.date.modified |
2013-07-18 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Σταθόπουλος, Αντώνης |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Τσαμπούλας, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Μπαλλής, Αθανάσιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σταθόπουλος, Αντώνης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Τσαμπούλας, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέασ Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2014-01-28 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2014-01-28 |
- |