HEAL DSpace

Προσομοίωση Λειτουργιών Διακίνησης Μοναδοποιημένων Φορτίων σε Σιδηροδρομικούς και Λιμενικούς Σταθμούς

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μπαλλής, Αθανάσιος el
dc.contributor.author Σπανάκης, Ελευθέριος Ε. el
dc.contributor.author Spanakis, Eleftherios E. en
dc.date.accessioned 2014-01-28T09:40:39Z
dc.date.available 2014-01-28T09:40:39Z
dc.date.copyright 2013-07-18 -
dc.date.issued 2014-01-28
dc.date.submitted 2013-07-18 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8689
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11828
dc.description 187 σ. el
dc.description.abstract Η τεχνική της προσομοίωσης αποτελεί μια καθιερωμένη τεχνική για την κατασκευή μοντέλων που αναπαριστούν τις συνθήκες λειτουργίας πραγματικών συστημάτων. Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η παρουσίαση των λειτουργιών διακίνησης φορτίων σε σιδηροδρομικούς και λιμενικούς τερματικούς σταθμούς (μοναδοποιημένα φορτία, μηχανολογικός εξοπλισμός, τρόποι οργάνωσης κλπ), καθώς και των μοντέλων προσομοίωσης που έχουν αναπτυχτεί για την διερεύνηση τους. Τέλος, γίνεται μια εφαρμογή προσομοίωσης του πιλοτικού συστήματος διακίνησης ημι-ρυμουλκούμενων ISU, με το ειδικό λογισμικό προσομοίωσης ARENA, με την βοήθεια του οποίου εξετάστηκαν οι επιπτώσεις στους χρόνους αναμονής των φορτηγών εντός σιδηροδρομικού τερματικού σταθμού για τρία διαφορετικά σενάρια μηχανολογικού εξοπλισμού. el
dc.description.abstract The technique of simulation forms a part of an established technique for the development of models that represent the operational conditions of systems in real time. The purpose of the present Diploma Thesis is the presentation of the cargo handling operations in rail and maritime terminals (intermodal terminal units, handling equipment, modes of organizing terminals etc.) and of simulation models that have been developed for their investigation. Finally, a simulation application of the semi-trailer handling pilot system ISU is being held, using the specially designed simulation software ARENA, with the help of which the impact on the waiting time of the trucks in rail terminals for three different scenarios of handling equipment is examined. en
dc.description.statementofresponsibility Ελευθέριος Ε. Σπανάκης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Μοναδοποιημένα φορτία el
dc.subject Ημι-ρυμουλκούμενα el
dc.subject Μοντέλα προσομοίωσης el
dc.subject Τερματικοί σταθμοί el
dc.subject Συστήματα διακίνησης φορτίων el
dc.subject Intermodal terminal units en
dc.subject Semi-trailers en
dc.subject Simulation models en
dc.subject Terminals en
dc.subject Cargo handling systems en
dc.title Προσομοίωση Λειτουργιών Διακίνησης Μοναδοποιημένων Φορτίων σε Σιδηροδρομικούς και Λιμενικούς Σταθμούς el
dc.title.alternative Simulation of the Transport Operations of Intermodal Terminal Units in Rail and Maritime Terminals en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-07-15 -
dc.date.modified 2013-07-18 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Σταθόπουλος, Αντώνης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Τσαμπούλας, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Μπαλλής, Αθανάσιος el
dc.contributor.committeemember Σταθόπουλος, Αντώνης el
dc.contributor.committeemember Τσαμπούλας, Δημήτριος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέασ Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-01-28 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-01-28 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής