HEAL DSpace

Μελέτη και σχεδίαση πολεμικού πλοίου τύπου κορβέτας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.author Καλκούνης, Ευστάθιος Α. el
dc.contributor.author Kalkounis, Efstathios A. en
dc.date.accessioned 2014-02-06T09:59:19Z
dc.date.available 2014-02-06T09:59:19Z
dc.date.copyright 2013-07-19 -
dc.date.issued 2014-02-06
dc.date.submitted 2013-07-19 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8750
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12704
dc.description 358 σ. el
dc.description.abstract Το αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη και η σχεδίαση ενός σύγχρονου πολεμικού πλοίου τύπου κορβέτας, ως μιας μονάδας κρούσης επιφανείας πολλαπλών ρόλων - αποστολών. Στη μελέτη περιλαμβάνονται η επιλογή των κυρίων διαστάσεων, ο υπολογισμός βάρους πλήρως εξοπλισμένου αλλά άφορτου πλοίου, η σχεδίαση των ναυπηγικών γραμμών, ο υπολογισμός των υδροστατικών χαρακτηριστικών, η υδατοστεγής διαμέριση, η σχεδίαση της γενικήε διάταξης, η σχεδίαση της μέσης τομής της μεταλλικής κατασκευής του πλοίου, ο υπολογισμός της αντίστασης με τη μέθοδο Holtrop - Mennen, η επιλογή της προωστήριας εγκατάστασης και έλικας, ο έλεγχος για την ικανοποίηση των κανονισμών ευστάθειας σε άθικτη κατάσταση και κατάσταση μετά από βλάβη και ο έλεγχος της διαμήκους καμπτικής αντοχής του πλοίου. Στο τέλος παρουσιάζεται η εκτίμηση της αντίστασης με πρόγραμμα CFD Shipflow, καθώς και μια προσπάθια τοπικής βελτιστοποίσησης της γάστρας στην περιοχή του βολβού και στην περιοχή του καθρέπτη με την τοποθέτηση σφήνας με πρόγραμμα παραμετρικής σχεδίασης Friendship. el
dc.description.abstract The object of this thesis is the design of a modern multi – purpose corvette type warship. The study consists of the selection of the main dimensions, the lightship weight estimation, the calculation of hydrostatic characteristics and the watertight compartments, the design of the general arrangement, the design of the midship section, the estimation of the total resistance with Holtrop – Mennen method, the choice of the propeller and propulsion plant, intact and damage stability criteria calculations. As well as the assessment of the wave making resistance with CFD program Shipflow, and the optimization of the hull by placing a stern wedge and an optimised bulb designed with the parametric design program Friendship. en
dc.description.statementofresponsibility Ευστάθιος Α. Καλκούνης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Μελέτη πολεμικού πλοίου el
dc.subject Κορβέτα el
dc.subject Ευστάθεια άθικτου πλοίου el
dc.subject Ευστάθεια πλοίου μετά από βλάβη el
dc.subject Υπολογισμός αντίστασης el
dc.subject Υδροστατικά αποτελέσματα el
dc.subject Υπολογισμός πρόωσης el
dc.subject Υπολογισμός μέσης τομής el
dc.subject Πρόγραμμα υπολογιστικής ρευστομηχανικής el
dc.subject Βελτιστοποίηση γάστρας el
dc.subject Warship design en
dc.subject Corvette en
dc.subject Intact stability en
dc.subject Damage stability en
dc.subject CFD en
dc.subject Hull optimization en
dc.title Μελέτη και σχεδίαση πολεμικού πλοίου τύπου κορβέτας el
dc.title.alternative Design of Corvette type warship en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-07-18 -
dc.date.modified 2013-07-19 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Κακλής, Παναγιώτης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.committeemember Κακλής, Παναγιώτης el
dc.contributor.committeemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών. Εργαστήριο Μελέτης Πλοίου. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-02-06 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-02-06 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής