dc.contributor.advisor |
Παπανικολάου, Απόστολος |
el |
dc.contributor.author |
Καλκούνης, Ευστάθιος Α.
|
el |
dc.contributor.author |
Kalkounis, Efstathios A.
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-02-06T09:59:19Z |
|
dc.date.available |
2014-02-06T09:59:19Z |
|
dc.date.copyright |
2013-07-19 |
- |
dc.date.issued |
2014-02-06 |
|
dc.date.submitted |
2013-07-19 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8750 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12704 |
|
dc.description |
358 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Το αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη και η σχεδίαση ενός σύγχρονου πολεμικού πλοίου τύπου κορβέτας, ως μιας μονάδας κρούσης επιφανείας πολλαπλών ρόλων - αποστολών. Στη μελέτη περιλαμβάνονται η επιλογή των κυρίων διαστάσεων, ο υπολογισμός βάρους πλήρως εξοπλισμένου αλλά άφορτου πλοίου, η σχεδίαση των ναυπηγικών γραμμών, ο υπολογισμός των υδροστατικών χαρακτηριστικών, η υδατοστεγής διαμέριση, η σχεδίαση της γενικήε διάταξης, η σχεδίαση της μέσης τομής της μεταλλικής κατασκευής του πλοίου, ο υπολογισμός της αντίστασης με τη μέθοδο Holtrop - Mennen, η επιλογή της προωστήριας εγκατάστασης και έλικας, ο έλεγχος για την ικανοποίηση των κανονισμών ευστάθειας σε άθικτη κατάσταση και κατάσταση μετά από βλάβη και ο έλεγχος της διαμήκους καμπτικής αντοχής του πλοίου. Στο τέλος παρουσιάζεται η εκτίμηση της αντίστασης με πρόγραμμα CFD Shipflow, καθώς και μια προσπάθια τοπικής βελτιστοποίσησης της γάστρας στην περιοχή του βολβού και στην περιοχή του καθρέπτη με την τοποθέτηση σφήνας με πρόγραμμα παραμετρικής σχεδίασης Friendship. |
el |
dc.description.abstract |
The object of this thesis is the design of a modern multi – purpose corvette type warship. The study consists of the selection of the main dimensions, the lightship weight estimation, the calculation of hydrostatic characteristics and the watertight compartments, the design of the general arrangement, the design of the midship section, the estimation of the total resistance with Holtrop – Mennen method, the choice of the propeller and propulsion plant, intact and damage stability criteria calculations. As well as the assessment of the wave making resistance with CFD program Shipflow, and the optimization of the hull by placing a stern wedge and an optimised bulb designed with the parametric design program Friendship. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Ευστάθιος Α. Καλκούνης |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Μελέτη πολεμικού πλοίου |
el |
dc.subject |
Κορβέτα |
el |
dc.subject |
Ευστάθεια άθικτου πλοίου |
el |
dc.subject |
Ευστάθεια πλοίου μετά από βλάβη |
el |
dc.subject |
Υπολογισμός αντίστασης |
el |
dc.subject |
Υδροστατικά αποτελέσματα |
el |
dc.subject |
Υπολογισμός πρόωσης |
el |
dc.subject |
Υπολογισμός μέσης τομής |
el |
dc.subject |
Πρόγραμμα υπολογιστικής ρευστομηχανικής |
el |
dc.subject |
Βελτιστοποίηση γάστρας |
el |
dc.subject |
Warship design |
en |
dc.subject |
Corvette |
en |
dc.subject |
Intact stability |
en |
dc.subject |
Damage stability |
en |
dc.subject |
CFD |
en |
dc.subject |
Hull optimization |
en |
dc.title |
Μελέτη και σχεδίαση πολεμικού πλοίου τύπου κορβέτας |
el |
dc.title.alternative |
Design of Corvette type warship |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2013-07-18 |
- |
dc.date.modified |
2013-07-19 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Κακλής, Παναγιώτης |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παπανικολάου, Απόστολος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Κακλής, Παναγιώτης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών. Εργαστήριο Μελέτης Πλοίου. |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2014-02-06 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2014-02-06 |
- |