dc.contributor.advisor |
Μπενάρδος, Ανδρέας |
el |
dc.contributor.author |
Πετρόπουλος, Κωνσταντίνος Γ.
|
el |
dc.contributor.author |
Petropoulos, Konstantinos G.
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-02-21T12:46:25Z |
|
dc.date.available |
2014-02-21T12:46:25Z |
|
dc.date.copyright |
2014-02-10 |
|
dc.date.issued |
2014-02-21 |
|
dc.date.submitted |
2014-02-10 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8809 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2477 |
|
dc.description |
126 σ. |
el |
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων-Μεταλλουργών. ΔΠΜΣ "Σχεδιασμός και κατασκευή υπογείων έργων" |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σύγκριση των σεναρίων προσπέλασης εμποδίου κατά τη χάραξη ενός οδικού έργου και η εύρεση των σχέσεων που καθιστούν τη μια από τις δύο λύσεις αποδοτικότερη. Τα σενάρια που αναλύονται είναι αυτό της διάνοιξης σήραγγας για την αποφυγή του εμποδίου, και αυτό του επιφανειακού αυτοκινητόδρομου που παρακάμπτει το εμπόδιο, δημιουργώντας μεγαλύτερη χιλιομετρική διαδρομή. Αναζητείται η χιλιομετρική σχέση για την οποία τα σενάρια ισοδυναμούν κοστολογικά, ώστε να είναι φανερό πότε υπερτερεί το κάθε ένα.
Παρουσιάζονται τα οικονομικά κριτήρια και στοιχεία που απαιτούνται για την επιτυχή ανάλυση και σύγκριση. Επίσης βάσει αυτών, καθορίζονται οι μέθοδοι υπολογισμού του κόστους του κάθε σεναρίου καθώς και τα δυνητικά οφέλη που δημιουργούνται από την εκάστοτε επιλογή.
Υπολογίζονται για τυπικά δεδομένα του ελλαδικού χώρου, οι σχέσεις ισοδυναμίας που δημιουργούνται μεταξύ των δύο τεχνικών σεναρίων, σε σχέση με το πλήθος των μετακινούμενων οχημάτων (κυκλοφοριακός φόρτος). Ακόμη υπολογίζονται οι χιλιομετρικές σχέσεις μεταξύ των σεναρίων σε σχέση με την ποικιλομορφία που μπορεί να συναντηθεί στο εδαφικό υπόβαθρο. Τέλος παρατίθεται εφαρμογή των αναλύσεων σε πραγματικά δεδομένα, με πρακτικό παράδειγμα την αναζήτηση βέλτιστης επιλογής για την Ιόνια Οδό και συγκεκριμένη την προσπέλαση του όρους Κλόκοβα. |
el |
dc.description.statementofresponsibility |
Κωνσταντίνος Γ. Πετρόπουλος |
el |
dc.language.iso |
el |
en_US |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en_US |
dc.subject |
Έργα υποδομής |
el |
dc.subject |
Σήραγγα |
el |
dc.subject |
Κόστος κατασκεύής |
el |
dc.subject |
Infrastructure projects |
en |
dc.subject |
Tunnel |
en |
dc.subject |
Construction cost |
en |
dc.title |
Τεχνική και οικονομική αξιολόγηση έργων υποδομής: σύγκριση μεταξύ υπόγειας και επιφανειακής χάραξης |
en |
dc.type |
masterThesis |
el(en) |
dc.date.accepted |
2014-02-10 |
|
dc.date.modified |
2014-02-21 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Μπενάρδος, Ανδρέας |
el |
dc.contributor.committeemember |
Μπενάρδος, Αντρέας |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2014-02-21 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2014-02-21 |
|