HEAL DSpace

Τεχνική και οικονομική αξιολόγηση έργων υποδομής: σύγκριση μεταξύ υπόγειας και επιφανειακής χάραξης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μπενάρδος, Ανδρέας el
dc.contributor.author Πετρόπουλος, Κωνσταντίνος Γ. el
dc.contributor.author Petropoulos, Konstantinos G. en
dc.date.accessioned 2014-02-21T12:46:25Z
dc.date.available 2014-02-21T12:46:25Z
dc.date.copyright 2014-02-10
dc.date.issued 2014-02-21
dc.date.submitted 2014-02-10
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8809
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2477
dc.description 126 σ. el
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων-Μεταλλουργών. ΔΠΜΣ "Σχεδιασμός και κατασκευή υπογείων έργων" el
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σύγκριση των σεναρίων προσπέλασης εμποδίου κατά τη χάραξη ενός οδικού έργου και η εύρεση των σχέσεων που καθιστούν τη μια από τις δύο λύσεις αποδοτικότερη. Τα σενάρια που αναλύονται είναι αυτό της διάνοιξης σήραγγας για την αποφυγή του εμποδίου, και αυτό του επιφανειακού αυτοκινητόδρομου που παρακάμπτει το εμπόδιο, δημιουργώντας μεγαλύτερη χιλιομετρική διαδρομή. Αναζητείται η χιλιομετρική σχέση για την οποία τα σενάρια ισοδυναμούν κοστολογικά, ώστε να είναι φανερό πότε υπερτερεί το κάθε ένα. Παρουσιάζονται τα οικονομικά κριτήρια και στοιχεία που απαιτούνται για την επιτυχή ανάλυση και σύγκριση. Επίσης βάσει αυτών, καθορίζονται οι μέθοδοι υπολογισμού του κόστους του κάθε σεναρίου καθώς και τα δυνητικά οφέλη που δημιουργούνται από την εκάστοτε επιλογή. Υπολογίζονται για τυπικά δεδομένα του ελλαδικού χώρου, οι σχέσεις ισοδυναμίας που δημιουργούνται μεταξύ των δύο τεχνικών σεναρίων, σε σχέση με το πλήθος των μετακινούμενων οχημάτων (κυκλοφοριακός φόρτος). Ακόμη υπολογίζονται οι χιλιομετρικές σχέσεις μεταξύ των σεναρίων σε σχέση με την ποικιλομορφία που μπορεί να συναντηθεί στο εδαφικό υπόβαθρο. Τέλος παρατίθεται εφαρμογή των αναλύσεων σε πραγματικά δεδομένα, με πρακτικό παράδειγμα την αναζήτηση βέλτιστης επιλογής για την Ιόνια Οδό και συγκεκριμένη την προσπέλαση του όρους Κλόκοβα. el
dc.description.statementofresponsibility Κωνσταντίνος Γ. Πετρόπουλος el
dc.language.iso el en_US
dc.rights ETDFree-policy.xml en_US
dc.subject Έργα υποδομής el
dc.subject Σήραγγα el
dc.subject Κόστος κατασκεύής el
dc.subject Infrastructure projects en
dc.subject Tunnel en
dc.subject Construction cost en
dc.title Τεχνική και οικονομική αξιολόγηση έργων υποδομής: σύγκριση μεταξύ υπόγειας και επιφανειακής χάραξης en
dc.type masterThesis el(en)
dc.date.accepted 2014-02-10
dc.date.modified 2014-02-21
dc.contributor.advisorcommitteemember Μπενάρδος, Ανδρέας el
dc.contributor.committeemember Μπενάρδος, Αντρέας el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-02-21
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-02-21


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής