HEAL DSpace

Βέλτιστος σχεδιασμός δικτύου με περιορισμούς στη χωρητικότητα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καρλαύτης, Ματθαίος el
dc.contributor.advisor Λαγαρός, Νικόλαος el
dc.contributor.author Ηλιοπούλου, Χριστίνα Α. el
dc.contributor.author Iliopoulos, Christina A. en
dc.date.accessioned 2014-02-25T11:14:17Z
dc.date.available 2014-02-25T11:14:17Z
dc.date.copyright 2013-07-25 -
dc.date.issued 2014-02-25
dc.date.submitted 2013-07-25 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8819
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12886
dc.description 87 σ. el
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία βέλτιστων διαδρομών για ένα στόλο υδροπλάνων στο Αιγαίο πέλαγος που θα εξυπηρετεί επιβάτες μεταξύ ενός κομβικού λιμένα και 30 περιφερειακών νησιών. Το πρόβλημα αντιμετωπίζεται ως Πρόβλημα Δρομολόγησης Οχημάτων με Περιορισμούς στη Χωρητικότητα και Ταυτόχρονη Παραλαβή και Διανομή και επιλύεται με την εφαρμογή ενός γενετικού αλγόριθμου, ο οποίος δημιουργεί διαδρομές για έναν ομογενή στόλο υδροπλάνων. Επιλέγονται οι παράμετροι του γενετικού αλγόριθμου που δίνουν τα καλύτερα αποτελέσματα και πραγματοποιείται ανάλυση ευαισθησίας. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι ο αλγόριθμος είναι σε θέση να δημιουργήσει διαδρομές που εξυπηρετούν την υπάρχουσα ζήτηση σε αποδεκτό υπολογιστικό χρόνο, χρησιμοποιώντας ένα σχετικά μικρό στόλο. el
dc.description.abstract This thesis aims to determine optimal routes for a seaplane fleet transporting passengers between a hub and 30 spoke ports in the Aegean sea. The problem is formulated as a Capacitated Vehicle Routing Problem with Simultaneous Deliveries and Pick-ups and solved using a genetic algorithm that establishes routes for a homogeneous seaplane fleet. The genetic algorithm parameters producing the best values are kept and a sensitivity analysis is conducted. Results show that the algorithm is capable of creating routes that satisfy the demand in an acceptable computational time, while using a relatively small fleet. en
dc.description.statementofresponsibility Χριστίνα Α. Ηλιοπούλου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Σχεδιασμός δικτύου el
dc.subject Υδροπλάνο el
dc.subject Γενετικοί αλγόριθμοι el
dc.subject Δρομολόγηση υδροπλάνων el
dc.subject Παραλαβή και διανομή el
dc.subject Network design en
dc.subject Seaplane en
dc.subject Genetic algorithm en
dc.subject Route seaplanes en
dc.subject Pick-up and delivery en
dc.title Βέλτιστος σχεδιασμός δικτύου με περιορισμούς στη χωρητικότητα el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-07-17 -
dc.date.modified 2013-07-25 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Γερόλυμος, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Καρλαύτης, Ματθαίος el
dc.contributor.committeemember Λαγαρός, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Γερόλυμος, Νικόλαος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-02-25 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-02-25 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής