dc.contributor.advisor |
Καρλαύτης, Ματθαίος |
el |
dc.contributor.advisor |
Λαγαρός, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.author |
Ηλιοπούλου, Χριστίνα Α.
|
el |
dc.contributor.author |
Iliopoulos, Christina A.
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-02-25T11:14:17Z |
|
dc.date.available |
2014-02-25T11:14:17Z |
|
dc.date.copyright |
2013-07-25 |
- |
dc.date.issued |
2014-02-25 |
|
dc.date.submitted |
2013-07-25 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8819 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12886 |
|
dc.description |
87 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία βέλτιστων διαδρομών για ένα στόλο υδροπλάνων στο Αιγαίο πέλαγος που θα εξυπηρετεί επιβάτες μεταξύ ενός κομβικού λιμένα και 30 περιφερειακών νησιών. Το πρόβλημα αντιμετωπίζεται ως Πρόβλημα Δρομολόγησης Οχημάτων με Περιορισμούς στη Χωρητικότητα και Ταυτόχρονη Παραλαβή και Διανομή και επιλύεται με την εφαρμογή ενός γενετικού αλγόριθμου, ο οποίος δημιουργεί διαδρομές για έναν ομογενή στόλο υδροπλάνων. Επιλέγονται οι παράμετροι του γενετικού αλγόριθμου που δίνουν τα καλύτερα αποτελέσματα και πραγματοποιείται ανάλυση ευαισθησίας. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι ο αλγόριθμος είναι σε θέση να δημιουργήσει διαδρομές που εξυπηρετούν την υπάρχουσα ζήτηση σε αποδεκτό υπολογιστικό χρόνο, χρησιμοποιώντας ένα σχετικά μικρό στόλο. |
el |
dc.description.abstract |
This thesis aims to determine optimal routes for a seaplane fleet transporting passengers between a hub and 30 spoke ports in the Aegean sea. The problem is formulated as a Capacitated Vehicle Routing Problem with Simultaneous Deliveries and Pick-ups and solved using a genetic algorithm that establishes routes for a homogeneous seaplane fleet. The genetic algorithm parameters producing the best values are kept and a sensitivity analysis is conducted. Results show that the algorithm is capable of creating routes that satisfy the demand in an acceptable computational time, while using a relatively small fleet. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Χριστίνα Α. Ηλιοπούλου |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Σχεδιασμός δικτύου |
el |
dc.subject |
Υδροπλάνο |
el |
dc.subject |
Γενετικοί αλγόριθμοι |
el |
dc.subject |
Δρομολόγηση υδροπλάνων |
el |
dc.subject |
Παραλαβή και διανομή |
el |
dc.subject |
Network design |
en |
dc.subject |
Seaplane |
en |
dc.subject |
Genetic algorithm |
en |
dc.subject |
Route seaplanes |
en |
dc.subject |
Pick-up and delivery |
en |
dc.title |
Βέλτιστος σχεδιασμός δικτύου με περιορισμούς στη χωρητικότητα |
el |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2013-07-17 |
- |
dc.date.modified |
2013-07-25 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Γερόλυμος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Καρλαύτης, Ματθαίος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Λαγαρός, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γερόλυμος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2014-02-25 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2014-02-25 |
- |