dc.contributor.advisor |
Κυρτάτος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.author |
Ατσιδάκος, Γεώργιος Μ.
|
el |
dc.contributor.author |
Atsidakos, Georgios M.
|
en |
dc.date.accessioned |
2008-08-28T07:55:15Z |
|
dc.date.available |
2008-08-28T07:55:15Z |
|
dc.date.copyright |
2008-07-17 |
|
dc.date.issued |
2008-08-28T07:55:15Z |
|
dc.date.submitted |
2008-07-17 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/2539 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3731 |
|
dc.description |
95 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η τριβολογική μοντελοποίηση του 4-Χ κινητήρα diesel MAN B&W 5L16/24, του εργαστηρίου ναυτικής μηχανολογίας. Κύριος στόχος είναι: • Ο καθορισμός των μηχανικών απωλειών του κινητήρα, σε ένα εύρος στροφών και φορτίων, σε κατάσταση μόνιμης λειτουργίας steady-state. • Ο καθορισμός των μηχανικών απωλειών του κινητήρα σε κατάσταση μεταβατικής λειτουργίας transient operation. |
el |
dc.description.abstract |
The purpose of this essay is to develop a friction model to predict with reasonable accuracy the mechanical losses of a four stroke diesel engine based on the MAN B&W 5L16/24 of the marine engineering laboratory. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Γεώργιος Μ. Ατσιδάκος |
el |
dc.format.extent |
175 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Δαχτυλίδι |
el |
dc.subject |
Τριβή |
el |
dc.subject |
Μοντελοποίηση |
el |
dc.subject |
Ατσιδάκος |
el |
dc.subject |
Κινητήρας |
el |
dc.subject |
Έμβολο |
el |
dc.subject |
Friction |
en |
dc.subject |
Diesel |
en |
dc.subject |
Engine |
en |
dc.subject |
Atsidakos |
en |
dc.subject |
Piston |
en |
dc.subject |
Piston ring |
en |
dc.title |
Τριβολογική μοντελοποίηση 4-Χ κινητήρα DIESEL ΜΑΝ Β&W 5l 16/24 του Εργαστηρίου Ναυτικής Μηχανολογίας |
el |
dc.title.alternative |
Friction modelling of a 4 - stroke diesel engine ΜΑΝ Β&W 5L 16/24 of the Marine Engineering Laboratory |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2008-07-11 |
|
dc.date.modified |
2008-08-28 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Κυρτάτος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Καϊκτσής, Λάμπρος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Φραγκόπουλος, Χρίστος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Κυρτάτος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Καϊκτσής, Λάμπρος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Φραγκόπουλος, Χρίστος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Εργαστήριο Ναυτικής Μηχανολογίας |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2008-08-28 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2008-08-28 |
|