dc.contributor.author |
Γλαρός, Στέφανος Ε.
|
el |
dc.contributor.author |
Glaros, Stefanos E.
|
en |
dc.date.accessioned |
2008-09-18T07:41:14Z |
|
dc.date.available |
2008-09-18T07:41:14Z |
|
dc.date.copyright |
2008-09-08 |
|
dc.date.issued |
2008-09-18T07:41:14Z |
|
dc.date.submitted |
2008-09-08 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/2607 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3754 |
|
dc.description |
137 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η προσομοίωση της λειτουργίας ενός δίχρονου κινητήρα Diesel ηλεκτροπαραγωγής με χρήση κατάλληλου πολυζωνικού μοντέλου καύσης. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της προσομοίωσης καθώς και η εφαρμογή του μοντέλου για τη διερεύνηση τεχνικών περιορισμού των εκπομπών NOx του κινητήρα. |
el |
dc.description.abstract |
Object of this thesis is the simulation of the performance of a two-stroke Diesel engine used for power generation, using a multi-zone combustion model. Then, the validation of the simulation's results is presented and also the model's application in order to investigate NOx reduction techniques. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Στέφανος Ε. Γλαρός |
el |
dc.format.extent |
175 bytes |
|
dc.format.extent |
4931096 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Προσομοίωση |
el |
dc.subject |
Πολυζωνικό μοντέλο καύσης |
el |
dc.subject |
Δίχρονος κινητήρας Diesel |
el |
dc.subject |
Ηλεκτροπαραγωγή |
el |
dc.subject |
Εκπομπές NOx |
el |
dc.subject |
Τεχνικές περιορισμού NOx |
el |
dc.subject |
Προπορεία εγχύσεως |
el |
dc.subject |
Πίεση αέρα εισαγωγής |
el |
dc.subject |
Βαθμός συμπιέσεως |
el |
dc.subject |
Simulation |
en |
dc.subject |
Multi-zone combustion model |
en |
dc.subject |
Two-stroke Diesel engine |
en |
dc.subject |
Power generation |
en |
dc.subject |
NOx emissions |
en |
dc.subject |
NOx reduction techniques |
en |
dc.subject |
Injection advance |
en |
dc.subject |
Inlet air pressure |
en |
dc.subject |
Compression ratio |
en |
dc.title |
Εφαρμογή και αξιολόγηση πολυζωνικού μοντέλου καύσης σε κινητήρα Diesel ηλεκτροπαραγωγής για την εκτίμηση της λειτουργίας και των εκπομπών NOx. |
el |
dc.title.alternative |
Application and validation of a multi-zone combustion model on a Diesel engine used for power generation for the prediction of engine performance and NOx emissions. |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2008-07-23 |
|
dc.date.modified |
2008-09-08 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2008-09-18 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2008-09-18 |
|