HEAL DSpace

Εφαρμογή και αξιολόγηση πολυζωνικού μοντέλου καύσης σε κινητήρα Diesel ηλεκτροπαραγωγής για την εκτίμηση της λειτουργίας και των εκπομπών NOx.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γλαρός, Στέφανος Ε. el
dc.contributor.author Glaros, Stefanos E. en
dc.date.accessioned 2008-09-18T07:41:14Z
dc.date.available 2008-09-18T07:41:14Z
dc.date.copyright 2008-09-08
dc.date.issued 2008-09-18T07:41:14Z
dc.date.submitted 2008-09-08
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/2607
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3754
dc.description 137 σ. el
dc.description.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η προσομοίωση της λειτουργίας ενός δίχρονου κινητήρα Diesel ηλεκτροπαραγωγής με χρήση κατάλληλου πολυζωνικού μοντέλου καύσης. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της προσομοίωσης καθώς και η εφαρμογή του μοντέλου για τη διερεύνηση τεχνικών περιορισμού των εκπομπών NOx του κινητήρα. el
dc.description.abstract Object of this thesis is the simulation of the performance of a two-stroke Diesel engine used for power generation, using a multi-zone combustion model. Then, the validation of the simulation's results is presented and also the model's application in order to investigate NOx reduction techniques. en
dc.description.statementofresponsibility Στέφανος Ε. Γλαρός el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.extent 4931096 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Προσομοίωση el
dc.subject Πολυζωνικό μοντέλο καύσης el
dc.subject Δίχρονος κινητήρας Diesel el
dc.subject Ηλεκτροπαραγωγή el
dc.subject Εκπομπές NOx el
dc.subject Τεχνικές περιορισμού NOx el
dc.subject Προπορεία εγχύσεως el
dc.subject Πίεση αέρα εισαγωγής el
dc.subject Βαθμός συμπιέσεως el
dc.subject Simulation en
dc.subject Multi-zone combustion model en
dc.subject Two-stroke Diesel engine en
dc.subject Power generation en
dc.subject NOx emissions en
dc.subject NOx reduction techniques en
dc.subject Injection advance en
dc.subject Inlet air pressure en
dc.subject Compression ratio en
dc.title Εφαρμογή και αξιολόγηση πολυζωνικού μοντέλου καύσης σε κινητήρα Diesel ηλεκτροπαραγωγής για την εκτίμηση της λειτουργίας και των εκπομπών NOx. el
dc.title.alternative Application and validation of a multi-zone combustion model on a Diesel engine used for power generation for the prediction of engine performance and NOx emissions. en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2008-07-23
dc.date.modified 2008-09-08
dc.contributor.advisorcommitteemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.committeemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2008-09-18
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2008-09-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής