Το Διαδίκτυο αρχικά κατείχε ένα πληροφοριακό ρόλο, όμως η ευκολία και η πληροφόρηση που παρέχει, το κατέστησε και ένα μέσο εκτέλεσης διαφόρων συναλλαγών. Προκειμένου να μπορέσουν οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί να χρησιμοποιήσουν στο σύνολό τους τις δυνατότητες της ψηφιακής επανάστασης επιβάλλεται η μελέτη ευχρηστίας σε έναν ιστότοπο ώστε να γίνουν φανερά τα διάφορα προβλήματα που υπάρχουν. Στην παρούσα τεχνική έκθεση προβαίνουμε σε αναλυτική και εμπειρική αξιολόγηση ευχρηστίας του ιστοτόπου ενός ηλεκτρονικού ταξιδιωτικού πρακτορείου. Στην αναλυτική αξιολόγηση ευχρηστίας αξιολογήθηκε ο σχεδιασμός της σελίδας, ο σχεδιασμός του περιεχομένου, ο σχεδιασμός του ιστότοπου καθώς και η χρήση σε εσωτερικό δίκτυο και αναλύθηκε η προσβασιμότητα από άτομα με ειδικές ανάγκες καθώς και η προσβασιμότητα από το παγκόσμιο κοινό. Στην εμπειρική αξιολόγηση αρχικά εκτελέσθηκε Usability Test (Τεστ Ευχρηστίας), έπειτα πραγματοποιήθηκε παρακολούθηση του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας και τέλος έγινε σύγκριση με τα μεγαλύτερα και θεωρητικώς πιο πολυσύχναστα ηλεκτρονικά ταξιδιωτικά πρακτορεία. Έτσι αποκαλύφθηκαν προτερήματα και αδυναμίες του ιστότοπου και δόθηκαν προτάσεις λύσεων με σκοπό τη βελτιστοποίησή της.
The internet initially possessed a informative role, however the facility and the information that it provides, it rendered him also a means of implementation of various transactions. So that can the enterprises and the organisms use in its entirety them the possibilities of digital revolution she is imposed the study of usability in websites so that become obvious the various problems that exist. In the present technical report we proceed in analytic and empiric evaluation of usability electronic travelling agency. In the analytic evaluation usability were evaluated the planning of page, the planning of content, the planning website as well as the use in internal network and were analyzed accessibility by persons with special needs as well as accessibility from the world public. In the empiric evaluation was initially executed Usability Test (Usability Test), then was realised follow-up of telephone centre of company and finally became comparison with the bigger and theoretically busier electronic travelling agencies. Thus were revealed virtues and weaknesses website and were given proposals of solutions aiming at her optimisation.