HEAL DSpace

Μελέτη και σχεδίαση ταχύπλοου περιπολικού ανοικτής θαλάσσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.author Κυριάκου, Κωνσταντίνος Ε. el
dc.contributor.author Kyriakou, Konstantinos E. en
dc.date.accessioned 2009-02-12T09:20:12Z
dc.date.available 2009-02-12T09:20:12Z
dc.date.copyright 2008-12-04
dc.date.issued 2009-02-12T09:20:12Z
dc.date.submitted 2008-12-05
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/2758
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.473
dc.description 205 σ. el
dc.description Μεταπτυχιακή εργασία - - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη" el
dc.description.abstract Στα πλαίσια της παρούσης εργασίας γίνεται αναφορά στις επιχειρησιακές απαιτήσεις Ταχύπλοου Περιπολικού Ανοικτής Θαλάσσης. Κατά την μελέτη εφικτότητας εξετάζεται η χρήση γάστρας της Σειράς Διπλής Ακμής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και με χρήση των μοντέλων αυτής έχει γίνει αρχικά η επιλογή των κυρίων διαστάσεων και ο υπολογισμός της αντίστασης του σκάφους με βάση το μαθηματικό μοντέλο που έχει αναπτυχθεί σχετικά. Ακολουθεί ο προϋπολογισμός του βάρους του σκάφους ακολουθώντας την κατηγοριοποίηση βαρών του Ναυτικού των Ηνωμένων Πολιτειών {Expanded Ship Work Breakdown Structure}. Στη συνέχεια αναπτύσσεται προκαταρκτικό σχέδιο ναυπηγικών γραμμών με χρήση της σειράς Διπλής Ακμής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και του σχεδιαστικού προγράμματος RHINOCEROS. Ακολουθούν η επιλογή έλικας και προωστηρίου εγκατάστασης και η ανάπτυξη του σχεδίου γενικής διάταξης. Η μελέτη ολοκληρώνεται με τον υπολογισμό των υδροστατικών μεγεθών και τον έλεγχο ευστάθειας του σκάφους σε άθικτη κατάσταση (INTACT STABILITY) και σε κατάσταση βλάβης (DAMAGE STABILITY) με χρήση του προγράμματος AUTO HYDRO σε δύο καταστάσεις φόρτωσης (Full Load και Minimum Operational Condition) επί τη βάση του κανονισμού του Ναυτικού των Ηνωμένων Πολιτειών (DDS079-1). el
dc.description.abstract This thesis focuses on the design of a Fast Attack Craft. The use of double chine hull of NTUA series is examined and the main dimensions have been selected based on series models. The resistance has been calculated based on the mathematical model that has been developed for the models of the specific series. The weight estimation follows according to the Expanded Ship Work Breakdown Structure of US Navy. With the use of CAD RHINOCEROS and the double chine hull series of NTUA, the lines drawing have been developed. Then, the propeller and propulsion plant have been selected as well as the general arrangement plan is developed. Finally, the hydrostatic properties have been calculated and the intact and damage stability has been analyzed according to DDS079-1 in full load and minimum operational condition. en
dc.description.statementofresponsibility Κωνσταντίνος Ε. Κυριάκου el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.extent 12197688 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso el en
dc.rights ETDLocked-policy.xml en
dc.subject Ταχύπλοο περιπολικό el
dc.subject Τορπιλοβόλο el
dc.subject Πυραυλάκατος el
dc.subject Ταχύ επιθετικό σκάφος el
dc.subject Κορβέτα el
dc.subject Ευστάθεια άθικτης κατάστασης el
dc.subject Ευστάθεια σε κατάσταση βλάβης el
dc.subject Σχεδίαση πλοίου el
dc.subject Επιχειρησιακές απαιτήσεις el
dc.subject Fast attack craft en
dc.subject NTUA double chine series en
dc.subject Intact stability en
dc.subject Damaged stability en
dc.subject Expanded ship work breakdown structure en
dc.subject Operational capabilities en
dc.subject Ship design en
dc.title Μελέτη και σχεδίαση ταχύπλοου περιπολικού ανοικτής θαλάσσης el
dc.type masterThesis el (en)
dc.date.accepted 2008-12-04
dc.date.modified 2008-12-04
dc.contributor.advisorcommitteemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Σπύρου, Κωνστνατίνος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.committeemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Σπύρου, Κωνστνατίνος el
dc.contributor.committeemember Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2009-02-12
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2009-02-12


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής