HEAL DSpace

Το πρόβλημα του squat για την ελικτικότητα σε ρηχά νερά

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σπύρου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Ζαμπράκος, Ευθύμιος Ν. el
dc.contributor.author Zambrakos, Εfthimios N. en
dc.date.accessioned 2009-05-21T09:07:06Z
dc.date.available 2009-05-21T09:07:06Z
dc.date.copyright 2008-11-04
dc.date.issued 2009-05-21T09:07:06Z
dc.date.submitted 2008-11-04
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/2818
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4361
dc.description 71 σ. el
dc.description.abstract Η εργασία αυτή εκπονήθηκε στη σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ και επεξεργάζεται το πρόβλημα του φαινομένου του squat ('καθίζησης') για την πλεύση ενός πλοίου σε στενό ρηχό κανάλι σταθερού βάθους. Όταν ένα πλοίο ταξιδεύει σε ρηχά νερά αποκτά μια επιπλέον βύθιση, συνήθως πρωραία, καθώς και μια γωνία διαμήκους κλίσης. Για τον υπολογισμό των μεγεθών αυτών έχουν αναπτυχθεί διάφορες εμπειρικές και αναλυτικές μέθοδοι. Στα πλαίσια της εργασίας αυτής κατασκευάστηκαν προγράμματα υπολογισμού σε γλώσσα fortran με τα οποία υπολογίζουμε τα ζητούμενα μεγέθη και στη συνέχεια συγκρίνουμε τα αποτελέσματα που λαμβάνουμε με τα αντίστοιχα των άλλων μεθόδων και κυρίως με την αναλυτική μέθοδο του Gourley από το πανεπιστήμιο της Αδελαϊδας el
dc.description.abstract This project was created in the School of Naval Architecture and Marine Engineering in NTUA and analyses the problem of squat for ships travelling in restricted channels of constant depth in shallow water. When a ship travells in shallow water it has an additional sinkage and trim, usually forward. Some empirical and analytical methods have been created for the calculation of this sinkage and trim. In this project we created some programs using fortran and compared the results with the results of the empirical and analytical methods, especially with Gourley's analytical method of the univercity of Adelaide. en
dc.description.statementofresponsibility Ευθύμιος Ν. Ζαμπράκος el
dc.format.extent 331 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Πλοία el
dc.subject Καθίζηση el
dc.subject Στενά el
dc.subject Ρηχά el
dc.subject Κανάλια el
dc.subject Σταθερό βάθος el
dc.subject
dc.subject Ships en
dc.subject Squat en
dc.subject Restricted en
dc.subject Shallow en
dc.subject Channels en
dc.subject Constant Depth en
dc.subject
dc.title Το πρόβλημα του squat για την ελικτικότητα σε ρηχά νερά el
dc.title.alternative The problem of squat for travelling in shallow water en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2008-09-21
dc.date.modified 2008-11-04
dc.contributor.advisorcommitteemember Σπύρου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.committeemember Σπύρου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2009-05-21
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2009-05-21


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής