HEAL DSpace

Ευαισθησία του δείκτη υποδιαίρεσης πλοίου σε γεωμετρικές μεταβολές στη γενική διάταξη κρουαζιερόπλοιου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σπύρου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Τσακαλάκης, Νικόλαος M. el
dc.contributor.author Tsakalakis, Νikolaos M. en
dc.date.accessioned 2009-07-02T07:56:17Z
dc.date.available 2009-07-02T07:56:17Z
dc.date.copyright 2009-03-05
dc.date.issued 2009-07-02T07:56:17Z
dc.date.submitted 2009-03-05
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/2911
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16925
dc.description 77 σ. el
dc.description.abstract “Η απόλυτη ελευθερία φαίνεται πως είναι δύσκολο να αντιμετωπιστεί οπότε είναι απαραίτητη κάποια καθοδήγηση για να ξεπεραστεί το όριο από την καθορισμένη στη σχεδίαση και θέσπιση κανονισμών με στόχους.” Βασισμένη σε αυτόν τον ισχυρισμό, αυτή η μελέτη είναι μια προσπάθεια βοήθειας του σύγχρονου ναυπηγού στο χαοτικό έργο της σχεδίασης ενός καινοτόμου, ανταγωνιστικού και υπεράνω όλων ασφαλέστερου πλοίου. Στόχος η σύνθεση μίας γενικής οδηγίας προς τη σωστή κατεύθυνση για την επίτευξη του βέλτιστου δείκτη υποδιαίρεσης χωρίς συμβιβα-σμούς όσων αφορά σε άλλα χαρακτηριστικά της μελέτης, όπως το κόστος και η λειτουργικότητα. Εναλλακτικά, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την επίτευξη του ζητούμενου δείκτη υποδιαίρεσης, ελαχιστοποιώντας το κόστος και βάρος της κατασκευής και παράλληλα μεγιστοποιώντας τη λειτουργικότητά της. Προς αυτή την κατεύθυνση, έγινε μία εκτενής μελέτη, βασισμένη σε ένα ήδη υπάρχον κρουαζιερόπλοιο. Εκφράζοντας τα γεομετρικά χαρακτηριστικά του παραμετρικώς, έγινε εφικτή η ποσοτικοποίηση της επιρροής του καθενός επάνω στον δείκτη υποδιαίρεσης. Τα αποτελέσματα εκατοντάδων εναλλακτικών σχεδιάσεων αναλύ-θηκαν για τη μέτρηση της βαρύτητας περισσοτέρων από δέκα σχεδιαστικών παραμέτρων. el
dc.description.abstract Total freedom it appears is hard to cope with and a helping hand is needed to guide cross the line from prescriptive to goal seeking design and regulation.” Based on this statement, this research is an attempt to help the naval architect on the chaotic task of building an innovative, competitive and above all safer ship. The target is to compose a general guideline to point the right direction in order to get the optimum Index A, without compromising other characteristics such as the cost and functionality of their design project. Alternatively, this guideline could help obtaining the required index A by minimizing cost and lightship as well as increasing functionality. Towards this direction, an extended study has been done, upon an already existing cruise ship design. By expressing geometric features parametrically, the effect of each could be measured, in terms of Index A. The results of hundreds of alternative arrangements were treated with multiple regression tools to measure the weighting factor of more than ten parameters in the overall process. en
dc.description.statementofresponsibility Νικόλαος Μ. Τσακαλάκης el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso en en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Επιβιωσιμότητα el
dc.subject Βλάβη el
dc.subject Ευστάθεια el
dc.subject Δείκτης Α el
dc.subject Υποδιαίρεση el
dc.subject Survivability en
dc.subject Damage en
dc.subject Index A en
dc.subject Subdivision en
dc.subject Cruise Ship en
dc.title Ευαισθησία του δείκτη υποδιαίρεσης πλοίου σε γεωμετρικές μεταβολές στη γενική διάταξη κρουαζιερόπλοιου el
dc.title.alternative Sensitivity of attained subdivision index (A) in geometric changes in the general arrangement of cruise ships en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2009-02-27
dc.date.modified 2009-03-05
dc.contributor.advisorcommitteemember Σπύρου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Σπύρου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.committeemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου & Θαλασσίων Μεταφορών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2009-07-02
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2009-07-02


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής