HEAL DSpace

Διαχείριση περιτυπωμάτων σε σιδηροδρομικές διαβάσεις

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τσακίρη, Μαρία el
dc.contributor.author Ριζωνάκης, Εμμανουήλ Δ. el
dc.contributor.author Rizonakis, Emmanouil D. en
dc.date.accessioned 2009-10-19T11:00:35Z
dc.date.available 2009-10-19T11:00:35Z
dc.date.copyright 2009-07-23
dc.date.issued 2009-10-19T11:00:35Z
dc.date.submitted 2009-07-23
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3056
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4563
dc.description 131 σ. el
dc.description.abstract Ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν διεθνώς οι σιδηρόδρομοι είναι η καταγραφή της γεωμετρίας όλων των κατασκευών και των εμποδίων που υπάρχουν κατά μήκος μιας σιδηροδρομικής διαδρομής και τοποθετούνται πλησίον των σιδηροτροχιών. Πιο συγκεκριμένα το πρόβλημα ανάγεται στην καταγραφή των περιτυπωμάτων των αντικειμένων αυτών και την επεξεργασία και διαχείριση τους σε σχέση με τα περιτυπώματα των σιδηροδρομικών οχημάτων. Κύριος στόχος της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση του παραπάνω προβλήματος με εφαρμογή της επίγειας τρισδιάστατης σάρωσης σε δύο σιδηροδρομικές (κάτω) διαβάσεις της γραμμής Αθήνας-Θεσσαλονίκης του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος και η ανάπτυξη ενός λογισμικού που να επεξεργάζεται και να ελέγχει τα περιτυπώματα των σιδηροδρομικών οχημάτων με αυτά των σταθερών εμποδίων. Αρχικά παρουσιάζονται οι διάφορες τεχνικές και μέθοδοι μέτρησης περιτυπωμάτων σε σιδηροδρομικές διαδρομές, αυτοματοποιημένες και μη, που αναφέρονται στην διεθνή βιβλιογραφία. Από την εφαρμογή της επίγειας τρισδιάστατης σάρωσης στις κάτω διαβάσεις της Δεκέλειας και της Βαρυμπόμπης και την επεξεργασία των δεδομένων σάρωσης προκύπτουν οι οριζόντιες και οι κατακόρυφες τομές για τις δύο γέφυρες. Στη συνέχεια περιγράφεται το "clearances check program’’ το οποίο είναι ένα λογισμικό που αναπτύχθηκε στο περιβάλλον της AutoLISP και το οποίο επεξεργάζεται διατομές τρένων, συγκρίνει και ελέγχει τα περιτυπώματα των οχημάτων με τα περιτυπώματα των κατασκευών και των εμποδίων που απεικονίζονται στις κατακόρυφες τομές. Το πρόγραμμα αφού ολοκληρώσει τον έλεγχο ενημερώνει τον μηχανικό εάν μια συγκεκριμένη διατομή ενός τρένου δύναται να διέλθει ή όχι από μια συγκεκριμένη κάτω διάβαση χωρίς να προσκρούσει σε κάποιο αντικείμενο. el
dc.description.abstract A big problem that the railways face internationally is to record the geometry of all structures and obstacles that exist along a railway and are placed near the rails. Specifically the problem refers to recording the clearances of these objects, to process and manage their clearances toward the train clearances. The main purpose of this study is, the investigation of the above problem by applying terrestrial 3D laser scanning on two railway (under) passages on the Athens-Thessaloniki route, of the Railway Organization of Greece and the creation of a software that will be able to process and check the train clearances with those of stationary obstacles. Initially the various techniques and methods of measurement clearances in railways are presented, automated and non automated , that are reported in the international bibliography. By applying terrestrial 3D laser scanning on the under passages of Dekeleia and Varympompi and processing the scanned data, the results are the horizontal and vertical cuts of the two bridges. Finally the “clearances check program'' is described which is a software that was developed in the environment of AutoLISP and processes cross-sections of trains, compares and checks the clearances of rail vehicles with the clearances of structures and obstacles that are represented in the vertical cuts. After the program has completed its inspection it informs the engineer if a specific cross-section of a train is able to pass through or not from a specific under passage without crashing onto some object. en
dc.description.statementofresponsibility Εμμανουήλ Δ. Ριζωνάκης el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Περιτυπώματα el
dc.subject Κάτω διαβάσεις el
dc.subject Σιδηρόδρομοι el
dc.subject Επίγεια τρισδιάστατη σάρωση el
dc.subject Διαχείριση el
dc.subject Νέφη σημείων el
dc.subject Γεωμετρικές τομές el
dc.subject Σιδηροτροχιές el
dc.subject Μοντέλο επιφάνειας el
dc.subject Διατομές τρένων el
dc.subject Clearances en
dc.subject Under passages en
dc.subject Raiways en
dc.subject 3d laser scanning en
dc.subject Point cloud en
dc.subject Autolisp en
dc.subject Rails en
dc.subject Train's cross-sections en
dc.subject Cuts en
dc.subject Software en
dc.title Διαχείριση περιτυπωμάτων σε σιδηροδρομικές διαβάσεις el
dc.title.alternative Clearances managment on railway passages en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2009-07-22
dc.date.modified 2009-07-23
dc.contributor.advisorcommitteemember Τσακίρη, Μαρία el
dc.contributor.advisorcommitteemember Ψαριανός, Βασίλης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Νάκος, Βύρωνας el
dc.contributor.committeemember Τσακίρη, Μαρία el
dc.contributor.committeemember Ψαριανός, Βασίλης el
dc.contributor.committeemember Νάκος, Βύρωνας el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Γενικής Γεωδαισίας el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2009-10-19
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2009-10-19


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής