dc.contributor.advisor |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.author |
Ράπτης, Ανδρέας-Δαυϊδ Κ.
|
el |
dc.contributor.author |
Raptis, Andreas-David K.
|
en |
dc.date.accessioned |
2009-11-12T09:48:24Z |
|
dc.date.available |
2009-11-12T09:48:24Z |
|
dc.date.copyright |
2009-07-24 |
|
dc.date.issued |
2009-11-12T09:48:24Z |
|
dc.date.submitted |
2009-07-24 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3091 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4414 |
|
dc.description |
148 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Αξιολογήθηκε η ικανότητα ενός τριδιάστατου πολυζωνικού μοντέλου ως προς την ικανότητα πρόβλεψης της απόδοσης και των εκπομπών ρύπων ενός κινητήρα ντήζελ (αυτοκίνησης). Βασική επιδίωξη της διπλωματικής ήταν η διερεύνηση εάν το χρησιμοποιούμενο μοντέλο μπορεί να περιγράψει τον μηχανισμό της καύσης της πιλοτικής ποσότητας καυσίμου. |
el |
dc.description.abstract |
The ability of a 3-D multizone model to predict the performance and emissions of a diesel engine (automotive) was evaluated. One of the main aims of this thesis was the investigation if the multizone model could describe the combustion mechanism of the pilot fuel. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Ανδρέας-Δαυϊδ Κ. Ράπτης |
el |
dc.format.extent |
175 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Τριδιάστατο πολυζωνικό μοντέλο |
el |
dc.subject |
Πρόβλεψη λειτουργίας κινητήρα ντήζελ |
el |
dc.subject |
Εκπομπή ρύπων κινητήρα ντήζελ |
el |
dc.subject |
Πιλοτική έγχυση καυσίμου |
el |
dc.subject |
Μεταβολή παραμέτρων λειτουργίας |
el |
dc.subject |
3-D Mutizone Model |
en |
dc.subject |
Prediction of Performance of a Diesel engine |
en |
dc.subject |
Emissions of a Diesel Engine |
en |
dc.subject |
Pilot fuel injection |
en |
dc.subject |
Change of performance parameters |
en |
dc.title |
Πρόβλεψη λειτουργίας και εκπομπής ρύπων κινητήρα ντήζελ με πιλοτική έγχυση καυσίμου |
el |
dc.title.alternative |
Prediction of performance and emissions of a diesel engine with pilot fuel injection |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2009-07-23 |
|
dc.date.modified |
2009-07-24 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Mηχανών Eσωτερικής Kαύσης |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2009-11-12 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2009-11-12 |
|