Αφορμή αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η είσοδος του διεθνούς οργανισμού τυποποίησης ISO στο χώρο τον κανονισμών για σκάφη από σύνθετα υλικά κάτω των 24 μέτρων με το πρότυπο ISO/DIS 12215-5.2 Hull construction – Scantlings – Part 5: Design pressures for monohulls, design stresses, scantlings determination, Date: 25-03-2004. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να γίνει μια συγκριτική μελέτη και ανάλυση του κανονισμού ISO/DIS 12215-5.2 με τους ήδη υπάρχοντες κανονισμούς των νηογνωμόνων βάσει αποτελεσμάτων σε σκάφη. Στη συγκριτική αυτή μελέτη αρχικά θα γίνει παράθεση των εξισώσεων που προτείνει ο κάθε κανονισμός έτσι ώστε να φανούν οι διαφορές μεταξύ τους. Στη συνέχεια θα γίνει ανάλυση των εξισώσεων έτσι ώστε να βρεθούν οι αρχικές σχέσεις στις οποίες έχουν βασιστεί οι κανονισμοί καθώς και οι κρυμμένοι συντελεστές ασφάλειας και οι υποθέσεις για τις οριακές συνθήκες που χρησιμοποιεί ο κάθε ένας ξεχωριστά. Αυτό σε συνδυασμό με την εφαρμογή των κανονισμών σε συγκεκριμένα σκάφη θα μας δώσει μια γενική εικόνα της κατάστασης που υπάρχει στους κανονισμούς μικρών σκαφών από σύνθετα υλικά.The reason of this diploma thesis is the entrance of ΙΣΟ in the feald of class regulations for plastic vessels under 24 meters, with regulation ISO/DIS 12215-5.2 Hull construction – Scantlings – Part 5: Design pressures for monohulls, design stresses, scantlings determination, Date: 25-03-2004
The reason of this diploma thesis is the entrance of ΙΣΟ in the feald of class regulations for plastic vessels under 24 meters, with regulation ISO/DIS 12215-5.2 Hull construction – Scantlings – Part 5: Design pressures for monohulls, design stresses, scantlings determination, Date: 25-03-2004