HEAL DSpace

Πειραματική επαλήθευση στον προσδιορισμό του χρόνου aνατροπής Ro-Pax πλοίων μετά από σύγκρουση

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τζαμπίρας, Γεώργιος el
dc.contributor.author Χαρτουλάρης, Μιχαήλ el
dc.contributor.author Hartoularis, Michail en
dc.date.accessioned 2010-03-04T10:20:06Z
dc.date.available 2010-03-04T10:20:06Z
dc.date.copyright 2009-10-21
dc.date.issued 2010-03-04T10:20:06Z
dc.date.submitted 2009-10-21
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3239
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5030
dc.description 66 σ. el
dc.description.abstract Τα πειράματα σε δεξαμενή αποτελούν την πιο αξιόπιστη μέθοδο για να περιγράψουμε ένα φυσικό φαινόμενο και να επιτύσουμε ναυπηγικά προβλήματα.Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι να δείξουμε πόσο αξιόπιστη είναι η μέθοδος αυτή και ποιά είναι η επαναληψιμότητα στα αποτελέσματα μας σε συγκεκριμένες συνθήκες θάλασσας.Επίσης θα προσπαθήσουμε να προσδιορίσουμε πειραματικά την συνάρτηση πυκνότητας πιθανότητας για την ανατροπή του πλοίου σε συγκεκριμένη κατάσταση θάλασσας καθώς και τον προσδιορισμό της επιβιωσιμότητας του πλοίου σε διάφορες καταστάσεις θάλασσας. el
dc.description.abstract Tank experiments are the most accurate method to describe a physical phenomenon and a reliable way to solve many naval architecture problems. In this project we can notice the repeatability of the results is in specific wave conditions defined each time we do the experiments by a different realization of the waves as well as establishing uncertainty of predictions. By performing physical tests on survivability of a Ro-Pax ship the main aim of this project is to derive data for validation of the technique for prediction of survival time (time available for evacuation) after a collision damage. Such tests have never been performed to date on any ship, as there is no commercial interest for such tests on one hand and on the other, the knowledge of the approach to quantifying time to capsize has only been recently derived in SAFEDOR project with absolutely no prior attempts referenced to date. en
dc.description.statementofresponsibility Μιχαήλ Σ. Χαρτουλάρης el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso en en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Ευστάθεια el
dc.subject Βλάβες el
dc.subject Δείκτες υποδιαίρεσης el
dc.subject Πιθανότητες ανατροπής el
dc.subject Πλοία el
dc.subject Capsize en
dc.subject Stockholm agreement en
dc.subject Prediction of uncertainty en
dc.subject Tank experiments en
dc.subject Index A en
dc.title Πειραματική επαλήθευση στον προσδιορισμό του χρόνου aνατροπής Ro-Pax πλοίων μετά από σύγκρουση en
dc.title.alternative Physical verification of predictions of time to capsize after Ro-Pax ships collisions and quantification of uncertainty en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2009-10-19
dc.date.modified 2009-10-21
dc.contributor.advisorcommitteemember Τζαμπίρας, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Αθανασούλης, Γεράσιμος el
dc.contributor.committeemember Τζαμπίρας, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος el
dc.contributor.committeemember Αθανασούλης, Γεράσιμος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Nαυτικής και θαλάσσιας Υδροδυναμικής el
dc.contributor.department University of Strathclyde en
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2010-03-04
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2010-03-04


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής