HEAL DSpace

Σχεδιασμός οπλισμένου επιχώματος με τη χρήση γεωπλεγμάτων στα πλαίσια του έργου Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος - Ε65

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ρόζος, Δημήτριος el
dc.contributor.author Καραπατή, Αναστασία Β. el
dc.contributor.author Karapati, Anastasia V. en
dc.date.accessioned 2010-03-23T10:55:09Z
dc.date.available 2010-03-23T10:55:09Z
dc.date.copyright 2010-03-22
dc.date.issued 2010-03-23T10:55:09Z
dc.date.submitted 2010-03-22
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3281
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7889
dc.description 137 σ. el
dc.description.abstract Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως σκοπό τη διερεύνηση και τη διαστασιολόγηση οπλισμένου επιχώματος ύψους 30 μέτρων, εκλέγοντας παραμετρικές αναλύσεις που αφορούν στην αντοχή των υλικών, στη γεωμετρία και στις συνθήκες φόρτισης. Προκειμένου να γίνουν οι διαφορετικοί γεωτεχνικοί υπολογισμοί, τα στοιχεία που αφορούν στη λιθοστρωματική διάρθρωση του υπεδάφους, οι παράμετροι της αντοχής τους και η γεωμετρία της οδοποιίας λαμβάνονται από το ήδη κατασκευασμένο έργο κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ, στην περιοχή της Αγίας Μαρίνας Στυλίδας. Η παρούσα εργασία περιλαμβάνει τισ ακόλουθες ενότητες: i. Γεωλογικές και γεωτεχνικές συνθήκες, σύμφωνα με την υφιστάμενη γεωλογική μελέτη και τα ευρήματα της εδαφοτεχνικής έρευνας στην περιοχή κατασκευής του αυτοκινητόδρομου. ii. Παρουσίαση των γεωτεχνικών παραμέτρων των εμφανιζόμενων γεωλογικών σχηματισμών έδρασης και των υλικών του νέου επιχώματος. iii. Πληροφορίες για τη σεισμικότητα και τη σεισμική επικινδυνότητα της περιοχής. iv. Περιγραφή εναλλακτικών διαμορφώσεων για το οπλισμένο επίχωμα. v. Παραμετρική διερεύνηση του θεωρούμενου επιχώματος. vi. Συμπεράσματα για τη διαστασιολόγηση του οπλισμένου επιχώματος. vii. Πίνακες και διαγράμματα σε σχετικά παραρτήματα. Το οπλισμένο επίχωμα που εξετάζεται βρίσκεται στο τμήμα Σκάρφεια - Ράχες του οδικού άξονα ΠΑΘΕ περί τη Χ.Θ. 15+500. Η υφιστάμενη οδός, που αντικαθιστά η νέα χάραξη με γενική διεύθυνση Ανατολή - Δύση, βρίσκεται στην πεδινή - παραλιακή ζώνη και διέρχεται μέσα από τους οικισμούς Στυλίδα και Καραβόμυλο. Η νέα χάραξη διέρχεται βορειότερα της υφιστάμενης και εξελίσσεται σε λοφώδες και τοπικά ημιορεινό ανάγλυφο, παρακάπτωντας τουσ οικισμούς της παραλιακής ζώνης. Στόχος τηε εργασίας αυτής αποτελεί η επιλογή του καταλληλότερου τρόπου κατασκευής συγκεκριμένου επιχώματος της υπόψη νέας οδού, μέσα από συγκεκριμένες επιλύσεις που αφορούν στη βαρύτητα που έχει κάθε υπολογιστίκή παράμετρος, όπως η γεωμετρία του επιχώματος, η αντοχή των δανείων υλικών και η επίδραση της αντοχής των γεωσυνθετικών υλικών. el
dc.description.abstract The specific paper aims to study and to measure a 30 meter in height reinforced embankment using a series of parametric analysis that deal with the resistance of materials geometrically and when charged. In order for a range of geotechnical calculations to be carried out, data will be used from a project that has already been constructed and is located along the PATHE highway in the area of Saint Marina, Stilida. The data will include the structure of stone pavings of the subsoil, its resistance amd the geometry of the road works. This paper includes the following sections: i. Geological and geotechnical conditions which are based on the existing geological study of the technical finding of the soil, that were recorded in the area where the highway was constructed. ii. The presentation of geotechnical parameters of geological base formations and the presentation of the material of the new embankment. iii. Information about the seismicity and the seismic dangers of the area. iv. A description of the alternative formation of reinforced embankment. v. A parametric study of the selected reinforced embankment. vi. Conclusion/ findings as per the dimension(s) of reinforced embankment. vii. Tables and diagrams in the appendix section. The reinforced embankment that is being studied is located in the Skarfia- Raches road axis PATHE, K.P. 15+500. The existing road that is being replaced by a neew road work; East- West is located in a flat coastal zone and runs through the settlements of Stilida and Karavomilos. The new engraved road is slightly more to the north of the existing road and ends in hilly and semi-mountainous bas-relief, detouring the coastal zone settlements. The aim of the study is to select the most efficient way to construct a specified reinforced embankment of the upcoming new road, by applying specific solutions that significantly concern the calculated parameters, that is the geometry of the reinforced embankment, the resistance of loan materials and the resistance reaction of the geosynthentic materials. en
dc.description.statementofresponsibility Αναστασία Β. Καραπατή el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Οπλισμένο επίχωμα el
dc.subject Γεωπλέγματα el
dc.subject Διαστασιολόγηση επιχώματος el
dc.subject Παραμετρική ανάλυση επιχώματος el
dc.subject ΠΑΘΕ Χ.Θ.15+500 el
dc.subject Reinforced embankment en
dc.subject Geosynthetics en
dc.subject ReSSA 3.0 en
dc.subject Parameter analysis of embankment en
dc.subject PATHE K.P.15+500 en
dc.title Σχεδιασμός οπλισμένου επιχώματος με τη χρήση γεωπλεγμάτων στα πλαίσια του έργου Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος - Ε65 el
dc.title.alternative Design of reinforced embankment using geogrids within the Central Greece Motorway project - E65 en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2010-03-09
dc.date.modified 2010-03-22
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπαδόπουλος, Βασίλειος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Σοφιανός, Αλέξανδρος el
dc.contributor.committeemember Ρόζος, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Παπαδόπουλος, Βασίλειος el
dc.contributor.committeemember Σοφιανός, Αλέξανδρος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων-Μεταλλουργών. Τομέας Γεωλογικών Επιστημών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2010-03-23
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2010-03-23


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής