HEAL DSpace

Μελέτη διαμήκους αερισμού οδικής σήραγγας σύμφωνα με ευρωπαικά και διεθνή πρότυπα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μαθιουλάκης, Δημήτριος el
dc.contributor.author Μαργαρίτου, Μαρία Δ. el
dc.contributor.author Margaritou, Maria D. en
dc.date.accessioned 2010-04-30T07:51:09Z
dc.date.available 2010-04-30T07:51:09Z
dc.date.copyright 2010-04-22
dc.date.issued 2010-04-30T07:51:09Z
dc.date.submitted 2010-04-22
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3327
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6858
dc.description 200 σ. el
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας με τίτλο " ΜΕΛΕΤΗ ΔΙΑΜΗΚΟΥΣ ΑΕΡΙΣΜΟΥ ΟΔΙΚΗΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΠΡΟΤΥΠΑ" είναι η εφαρμογή βασικών αρχών διαμήκους αερισμού οδικών σηράγγων για διάφορα σενάρια κυκλοφοριακού φόρτου καθώς και για την περίπτωση πυρκαγιάς συγκεκριμένης ισχύος. Το υπολογιστικό μέρος βασιζόμενο στις εξισώσεις διατήρησης της μάζας, ορμής και ενέργειας, τα ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα που αφορούν στις εκπομπές των αερίων ρύπων οχημάτων OTTO και DIESEL καταλήγει στον προσδιορισμό του απαιτούμενου αριθμού φυσητήρων συγκεκριμένης παροχής και ταχύτητας δέσμης αέρα. Στη μελέτη η οποία εφαρμόστηκε σε σήραγγα δύο κλάδων μονής κατεύθυνσης κυκλοφορίας, περιλαμβάνονται τα παρακάτω δυο στάδια: 1)Προσδιορισμός της ελάχιστης απαιτούμενης παροχής αέρα και αριθμού ανεμιστήρων για την αραίωση CO, NOx και αιθάλης για κάθε έναν από τους δυο κλάδους της σήραγγας σε συνθήκες κανονικής κυκλοφορίας και κυκλοφοριακής συμφόρησης σύμφωνα με τα πρότυπα. 2)Υπολογισμός της απαιτούμενης παροχής αέρα και του αριθμού ανεμιστήρων για την περίπτωση πυρκαγιάς ισχύος 50MW σύμφωνα με το πρότυπο PIARC 2007 "Systems and equipment for fire and smoke control in road tunnels". Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα παραμετρικής ανάλυσης που δείχνουν την επίδραση επί της παροχής του αέρα διαφόρων παραμέτρων όπως της ταχύτητα κίνησης των οχημάτων, της κλίσης του οδοστρώματος, του υψομέτρου της σήραγγας κ.τ.λ.. en
dc.description.abstract The objective of this Diploma thesis entitled “Longitudinal ventilation of a road tunnel: A study based on European and International standards” is the calculation of the necessary fresh air supply for dilution of CO, NOx and smoke in a unidirectional road tunnel of two branches for various traffic cases and for a 50 MW fire. Employing the equations of mass, momentum and energy conservation, the number of the required axial funs of a particular type is defined, following the following PIARC standards: Furthermore, the influence of various parameters on the required fresh air flow rate is examined like traffic load, road slope, tunnel altitude etc. en
dc.description.statementofresponsibility Μαρία Δ. Μαργαρίτου el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Διαμήκης σήραγγα el
dc.subject Σήραγγες el
dc.subject Ανεμιστήρες el
dc.subject Αερισμός el
dc.subject Οδικές σήραγγες el
dc.subject Longitudinal tunnels en
dc.subject Tunnels en
dc.subject Fans en
dc.subject Ventilation en
dc.subject Roads en
dc.title Μελέτη διαμήκους αερισμού οδικής σήραγγας σύμφωνα με ευρωπαικά και διεθνή πρότυπα el
dc.title.alternative Longitudinal ventilation of a road tunnel: A study based on european and international standards en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2010-04-19
dc.date.modified 2010-04-22
dc.contributor.advisorcommitteemember Τσαγγάρης, Σωκράτης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βουτσινάς, Σπυρίδων el
dc.contributor.committeemember Μαθιουλάκης, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Τσαγγάρης, Σωκράτης el
dc.contributor.committeemember Βουτσινάς, Σπυρίδων el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2010-04-30
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2010-04-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής