dc.contributor.advisor |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.author |
Λιούτας, Σωτήριος X.
|
el |
dc.contributor.author |
Lioutas, Sotirios C.
|
en |
dc.date.accessioned |
2010-05-06T08:25:03Z |
|
dc.date.available |
2010-05-06T08:25:03Z |
|
dc.date.copyright |
2010-03-25 |
|
dc.date.issued |
2010-05-06T08:25:03Z |
|
dc.date.submitted |
2010-03-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3334 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5011 |
|
dc.description |
151 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την εκτίμηση των εκπομπών των καυσαερίων που προέρχονται από οχήματα ελαφρού τύπου. Συγκεκριμένα οι ρύποι ως προς τους οποίους εξετάζεται ο κινητήρας του οχήματος είναι το μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ), η αιθάλη (soot) και το διοξείδιο του άνθρακα (C02). Η διαδικασία εκτίμησης των εκπομπών γίνεται κατά τη διάρκεια Μεταβατικού Κύκλου πόλης. Στην παρούσα μελέτη ο κινητήρας δοκιμάζεται κατά τη διάρκεια του Νεόυ Ευρωπαικού Κύκλου Οδήγησης (NEDC:New European Driving Cycle), ο οποίος χρησιμοποιείται για την πιστοποίηση των οχημάτων (επιβατικών και ελαφρών φορτηγών) που κυκλοφορούν στην Ευρωπαική Ένωση. Ο κύκλος διαρκεί 1180 δευτερόλεπτα και περιλαμβάνει ένα σύνολο σημείων ταχύτητας του οχήματος (σε km/h), τα οποία αντιπροσωπεύουν τις καθημερινές συνθήκες οδήγησης εντός και εκτός πόλης. Εφαρμόζοντας τον ψηφιοποιημένο χάρτη του κινητήρα, ο οποίος έχει προκύψει μέσα από πειραματικές μετρήσεις του κινητήρα στο εργαστήριο Μ.Ε.Κ. του Ε.Μ.Π. , προσομειώνεται με ένα απλό υπολογιστικό μοντέλο η συμπεριφορά του προκειμένου να εκτιμηθούν οι εκπεμπόμενοι ρύποι κατά τη διάρκεια του κύκλου (σε g/km). |
el |
dc.description.abstract |
In this diploma thesis we apply a fast and relatively straightforward approach, in terms of cost and laboratory effort, to evaluation of the performance and emissions, including nitric oxide (NO) and soot, of a diesel-engined vehicle, during a light-duty transient cycle. The engine is tested during the NEDC: New European Driving Cycle which is used for light-duty vehicles certification in the European Union.The approach, which lies between simulation and experimentation, is based on a steady-state experimental mapping of the engine that was conducted in the Internal Combustion Engines laboratory of NTUA. Through this approach and the use of a simplified drivetrain model, the vehicle's emissions during the Cycle are estimated. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Σωτήριος Χ. Λιούτας |
el |
dc.format.extent |
331 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDRestricted-policy.xml |
en |
dc.subject |
Εκπομπές καυσαερίων |
el |
dc.subject |
Οχημα ελαφρού τύπου |
el |
dc.subject |
Μεταβατικοί κύκλοι πόλης |
el |
dc.subject |
Χαρτογράφηση κινητήρα |
el |
dc.subject |
Πρότυπα εκπομπών |
el |
dc.subject |
Νέος ευρωπαικός κύκλος οδήγησης |
el |
dc.subject |
Εμβολοφόρες Μ.Ε.Κ. |
el |
dc.subject |
Emissions |
en |
dc.subject |
Light duty vehicle |
en |
dc.subject |
Transient cycles |
en |
dc.subject |
Transient cycles |
en |
dc.subject |
Engine mapping |
en |
dc.subject |
Internal combustion engines |
en |
dc.subject |
Emission standards |
en |
dc.subject |
New european drivng cycle (NEDC) |
en |
dc.title |
Πρόβλεψη εκπομπών καυσαερίων και επιδόσεων κατά τη διάρκεια του Ευρωπαικού κύκλου (NEDC) οχημάτων ελαφρού τύπου |
el |
dc.title.alternative |
Estimation of diesel-engined vehicle nitric oxide and soot emissions during the European light-duty Driving Cycle based on a transient mapping approach |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2010-02-22 |
|
dc.date.modified |
2010-03-25 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2010-05-06 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2010-05-06 |
|