HEAL DSpace

Μελέτη λογισμικού διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) και επιλογή για την ελληνική αντιπροσωπεία της διεθνούς αλυσίδας "Costa Coffee"

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παναγιώτου, Νικόλαος el
dc.contributor.author Λοΐζου, Ανδρέας Λ. el
dc.contributor.author Loizou, Andreas L. en
dc.date.accessioned 2010-05-12T08:42:01Z
dc.date.available 2010-05-12T08:42:01Z
dc.date.copyright 2010-03-14
dc.date.issued 2010-05-12T08:42:01Z
dc.date.submitted 2010-03-14
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3345
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5161
dc.description 295 σ. el
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την μελέτη των συστημάτων Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων ή όπως είναι ευρύτερα γνωστά ως συστήματα CRM (Customer Relationship Management). Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας γίνεται μια εκτενής θεωρητική θεμελίωση με βάση την υπάρχουσα διεθνή βιβλιογραφία, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη φιλοσοφία και στην επιχειρηματική κουλτούρα που απαιτείται για να εφαρμοστεί αποτελεσματικά ένα σύστημα CRM. Κύριος και σπουδαιότερος στόχος της συγκεκριμένης εργασίας, εκτός από την ανάπτυξη του απαιτούμενου θεωρητικού υπόβαθρου, είναι η μελέτη πραγματικής περίπτωσης (Case Study) για την αξιολόγηση και εφαρμογή ενός συστήματος CRM και προγράμματος Loyalty για την ελληνική αντιπροσωπεία της διεθνούς αλυσίδας franchise “Costa Coffee”. el
dc.description.abstract The present thesis concerns the study of Customer Relationship Management systems or as they are more widely known as CRM systems. The theoretical part of the study develops an extensive theoretical foundation based on the existing international and Greek bibliography, giving particular accent in the philosophy and in the enterprising culture that is required for the effective application of a CRM system. The main and more important objective of the particular thesis, apart from the growth of the required theoretical background, is the study of a real case study regarding the evaluation and application of a CRM system and a Loyalty scheme for the Greek branch of the international franchise brand “Costa Coffee”. en
dc.description.statementofresponsibility Ανδρέας Λ. Λοΐζου el
dc.format.extent 331 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (ΔΠΣ) el
dc.subject Εφαρμογή συστήματος ΔΠΣ el
dc.subject Πρόγραμμα πίστης και ανταμοιβής el
dc.subject Πιστότητα εμπορικής επωνυμίας el
dc.subject Customer relationship management software (CRM) en
dc.subject CRM system integration en
dc.subject Customer loyalty scheme en
dc.subject Brand Loyalty en
dc.title Μελέτη λογισμικού διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) και επιλογή για την ελληνική αντιπροσωπεία της διεθνούς αλυσίδας "Costa Coffee" en
dc.title.alternative Study of customer relationship management software (CRM) and selection for the Greek branch of the international franchice coffee brand "Costa Coffee" en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2010-02-24
dc.date.modified 2010-03-14
dc.contributor.advisorcommitteemember Τατσιόπουλος, Ηλίας el
dc.contributor.advisorcommitteemember Αραβώσης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Παναγιώτου, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Τατσιόπουλος, Ηλίας el
dc.contributor.committeemember Αραβώσης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2010-05-12
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2010-05-12


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής