HEAL DSpace

Πειραματική διερεύνηση της συμεπριφοράς ταχυπλόου σκάφους σε ήρεμο νερό και σε κυματισμούς

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος el
dc.contributor.author Γερογιαννάκη, Αγαπούλα Α. el
dc.contributor.author Gerogiannaki, Agapoula A. en
dc.date.accessioned 2010-09-17T08:17:40Z
dc.date.available 2010-09-17T08:17:40Z
dc.date.copyright 2010-09-07
dc.date.issued 2010-09-17T08:17:40Z
dc.date.submitted 2010-09-07
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3536
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5733
dc.description 164 σ. el
dc.description.abstract Στην παρούσα μελέτη πραγματοποιήθηκε διερεύνηση της Πειραματικής Συμπεριφοράς ταχύπλοου σκάφους με γάστρα διπλής ακμής και πεπλατυσμένο καθρέφτη της Συστηματική Σειράς που αναπτύχθηκε στο Εργαστήριο Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου.Το υπο κλίμακα πρότυπο με μήκος 2,3μέτρα και λόγο L/B=3.25, με κωδικό NTUA 185/05 δοκιμάστηκε σε ήρεμο νερό και σε τυχαίους κυματισμούς, παρόμοιους με αυτούς που συναντούν τα πλοία στις Ελληνικές θάλλασες.Τα πειράματα έλαβαν χώρα στην Πειραματική Δεξαμενή του Εργαστηρίου Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου. Στην παρούσα επίσης παρουσιάζονται τα αποτελέσματα σύγκρισης των αποτελεσμάτων του προτύπου 185/05 με τα αποτελέσματα προτύπων της ίδιας Συστηματική Σειράς αλλά με διαφορετικoύς λόγους L/B. el
dc.description.abstract In the present study the hydrodynamic performance of high-speed craft based on the double-chine, wide-transom systematic series developed in the Laboratory for Ship and Marine Hydrodynamics (LSMH) of the National Technical University of Athens (NTUA) was investigated experimentally. In this respect, a scaled model of the craft with length 2.3 m and L/B=3.25, and denoted as NTUA 185/05 was tested in calm water and in irregular waves similar to those encountered by ships in the Greek seas. The experiments took place in the Towing Tank of the LSMH / NTUA. The thesis presents the experimental results of the model tests and compares them with similar results using models of the same systematic series with different L/B ratios. en
dc.description.statementofresponsibility Αγαπούλα Α. Γερογιαννάκη el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Ταχύπλοο el
dc.subject Γάστρα διπλής ακμής el
dc.subject Πειραματική διερεύνηση el
dc.subject Δεξαμενή el
dc.subject Ήρεμο νερό el
dc.subject Κυματισμοί el
dc.subject Laboratory for Ship and Marine Hydrodynamics en
dc.subject Towing tank en
dc.subject Double chine hull en
dc.subject Monohull en
dc.subject Random waves en
dc.title Πειραματική διερεύνηση της συμεπριφοράς ταχυπλόου σκάφους σε ήρεμο νερό και σε κυματισμούς el
dc.title.alternative Experimental investigation of high speed craft performance tested in calm water and irregular waves en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2010-07-19
dc.date.modified 2010-09-07
dc.contributor.advisorcommitteemember Τζαμπίρας, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος el
dc.contributor.committeemember Τζαμπίρας, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας. Εργαστήριο Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2010-09-17
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2010-09-17


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής