Στην παρούσα μελέτη πραγματοποιήθηκε διερεύνηση της Πειραματικής Συμπεριφοράς ταχύπλοου σκάφους με γάστρα διπλής ακμής και πεπλατυσμένο καθρέφτη της Συστηματική Σειράς που αναπτύχθηκε στο Εργαστήριο Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου.Το υπο κλίμακα πρότυπο με μήκος 2,3μέτρα και λόγο L/B=3.25, με κωδικό NTUA 185/05 δοκιμάστηκε σε ήρεμο νερό και σε τυχαίους κυματισμούς, παρόμοιους με αυτούς που συναντούν τα πλοία στις Ελληνικές θάλλασες.Τα πειράματα έλαβαν χώρα στην Πειραματική Δεξαμενή του Εργαστηρίου Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου. Στην παρούσα επίσης παρουσιάζονται τα αποτελέσματα σύγκρισης των αποτελεσμάτων του προτύπου 185/05 με τα αποτελέσματα προτύπων της ίδιας Συστηματική Σειράς αλλά με διαφορετικoύς λόγους L/B.
In the present study the hydrodynamic performance of high-speed craft based on the double-chine, wide-transom systematic series developed in the Laboratory for Ship and Marine Hydrodynamics (LSMH) of the National Technical University of Athens (NTUA) was investigated experimentally. In this respect, a scaled model of the craft with length 2.3 m and L/B=3.25, and denoted as NTUA 185/05 was tested in calm water and in irregular waves similar to those encountered by ships in the Greek seas. The experiments took place in the Towing Tank of the LSMH / NTUA. The thesis presents the experimental results of the model tests and compares them with similar results using models of the same systematic series with different L/B ratios.