HEAL DSpace

Μελέτη σύνθετης μηχανικής στροβιλουπερπλήρωσης σε κινητήρες Diesel με περιορισμένες απώλειες θερμότητας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.author Μπλαστρόπουλος, Βασίλειος Γ. el
dc.contributor.author Mplastropoulos, Vassilios G. en
dc.date.accessioned 2010-09-22T07:08:21Z
dc.date.available 2010-09-22T07:08:21Z
dc.date.copyright 2010-07-25
dc.date.issued 2010-09-22T07:08:21Z
dc.date.submitted 2010-07-25
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3545
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5470
dc.description 149 σ. el
dc.description.abstract Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη ενός συστήματος αξιοποίησης της αποβαλλόμενης θερμότητας από τα καυσαέρια, γνωστό ως σύνθετη μηχανική στροβιλουπερπλήρωση ή mechanical turbocompound, σε κινητήρα Diesel με περιορισμένες απώλειες θερμότητας. Πραγματοποιήθηκε παραμετρική διερεύνηση μέσω προσομοιώσεων με την βοήθεια του μοντέλου NTUA-Engine Performance and Emissions Code, στην οποία μελετήθηκε η επίδραση της μεταβολής του λόγου πίεσης του στροβίλου ισχύος, του ισεντροπικού βαθμού απόδοσης του στροβίλου ισχύος και του περιορισμού των απωλειών θερμότητας στην λειτουργική συμπεριφορά και την εκπομπή ρύπων κινητήρα Diesel. el
dc.description.abstract In the current study, the use of an exhaust heat recovery system, known as mechanical turbocompound, in low heat rejection Diesel engines is examined.A parametric investigation is conducted using NTUA-Engine Performance and Emissions Code, a Diesel engine simulation model. The effect of power turbine pressure ratio and efficiency and combustion chamber insulation on engine performance and air pollutant emissions is investigated. en
dc.description.statementofresponsibility Βασίλειος Γ. Μπλαστρόπουλος el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Ντήζελ κινητήρες el
dc.subject Θερμότητα el
dc.subject Μοντέλο el
dc.subject Ρύποι el
dc.subject Σύνθετη στροβιλουπερπλήρωση el
dc.subject Μηχανική στροβιλουπερπλήρωση el
dc.subject Αδιαβατικοί el
dc.subject Απώλειες el
dc.subject Diesel engines en
dc.subject Models en
dc.subject Emissions en
dc.subject Mechanical turbocompound en
dc.subject Adiabatic turbocompound en
dc.subject Loss en
dc.subject Heat en
dc.title Μελέτη σύνθετης μηχανικής στροβιλουπερπλήρωσης σε κινητήρες Diesel με περιορισμένες απώλειες θερμότητας el
dc.title.alternative Study of mechanical turbocompounding in low heat rejection Diesel engines en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2010-07-15
dc.date.modified 2010-07-25
dc.contributor.advisorcommitteemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.committeemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2010-09-22
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2010-09-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής