Στην παρούσα διπλωματική αναλύεται το τεχνικό έργο που αντικείμενο του είναι η διάνοιξη της σήραγγας για την επέκταση της γραμμής του μετρό από το Αιγάλεω προς το Χαϊδάρι. Βασικός στόχος αυτής της ανάλυσης είναι να παρουσιαστεί το θεωρητικό, πρακτικό και κατασκευαστικό υπόβαθρο που εφαρμόστηκε για την κατασκευή του έργου. Περιγράφονται και αναλύονται τα γεωτεκτονικά δεδομένα της περιοχής, γίνεται ταξινόμηση της μάζας των πετρωμάτων κατά μήκος της σήραγγας και αναλύονται τα χρησιμοποιούμενα μέτρα προσωρινής υποστήριξης και τελικής επένδυσης της σήραγγας. Τέλος, περιγράφεται ο τρόπος παρακολούθησης και μέτρησης των μετακινήσεων-καθηζήσεων στην επιφάνεια.
In the current thesis is analyzed the technical work which has as objective the structure of the tunnel for the extension of the subway from Egaleo to Chaidari. Basic goal of this analysis is the presentation of the theoretical, practical and structural background which was applied on this specific technical work. Also, are described and analyzed the geological data of region, followed by classification of mass of rocks at length of tunnel and are analyzed the used measures that were taken for the temporary support and final lining of tunnel. Finally, is described the way of follow-up and measurement of locomotions in the surface.