HEAL DSpace

Μοντελοποίηση υδροπνευματικής ανάρτησης οχήματος

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κωστόπουλος, Ε. el
dc.contributor.author Μπρέμπος, Ευάγγελος Ι. el
dc.contributor.author Brempos, Evangelos I. en
dc.date.accessioned 2014-03-18T11:11:59Z
dc.date.available 2014-03-18T11:11:59Z
dc.date.copyright 2013-08-28 -
dc.date.issued 2014-03-18
dc.date.submitted 2013-08-28 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38170
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13198
dc.description 77 σ. el
dc.description.abstract Τα σύγχρονα οχήματα χρησιμοποιούν συστήματα αναρτήσεων για την άνεση των επιβατών τους, για να διατηρούν την πρόσφυση των τροχών ακόμα και σε ακραίες συνθήκες, για να μπορούν να μεταφέρουν με ασφάλεια ανθρώπους και αγαθά κλπ. Ήδη από τα μέσα του προηγούμενου αιώνα έχουν αναπτυχτεί συστήματα ανάρτησης που αξιοποιούν της ιδιότητες των ρευστών. Η εργασία αυτή στοχεύει στην ανάπτυξη, την μελέτη και την προσομοίωση ενός υδροπνευματικού συστήματος ανάρτησης. Το σύστημα αυτό θα παρέχει άνεση στους επιβάτες χωρίς να περιορίζει την δυνατότητα του οχήματος να αναπτύσσει πλευρικές επιταχύνσεις. Στα παρακάτω κεφάλαια περιγράφονται: • τα σταδία εξέλιξης της διάταξης • η μοντελοποίηση του συστήματος • η προσομοίωση του συστήματος με χρήση αριθμητικών μεθόδων • τα αποτελέσματα της προσομοίωσης • τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την ανάλυση αυτή. Για την μοντελοποίηση τους συστήματος αναπτύχτηκε half car model, το όποιο έχει τα χαρακτηριστικά του συστήματος υδροπνευματικής ανάρτησης που μελετάται. Τα χαρακτηριστικά αυτά προκύπτουν από την σύνδεση των τροχών του ιδίου άξονα μέσω του υδραυλικού κυκλώματος καθώς και από την αξιοποίηση κυλίνδρων, σωληνώσεων και τοπικών απωλειών για την απορρόφηση και την απόσβεση των διεγέρσεων που δέχεται το όχημα από το οδόστρωμα. Μετά την μοντελοποίηση έγινε προσομοίωση της κίνησης του οχήματος με όμοια ημιτονοειδή διέγερση στους δυο τροχούς του άξονα αλλά και με ημιτονοειδή διέγερση στον ένα τροχό και μηδενική στον άλλο. Επίσης προσδιορίστηκε η κλίση του οχήματος υπό την επίδραση πλευρικής επιτάχυνσης σε σταθερές συνθήκες. el
dc.description.abstract Modern vehicles use suspension systems for the comfort of the passengers, to maintain the grip of the tires even in extreme conditions, to transport safely people and goods, etc. Since the middle of the past century suspension systems have been developed, that use the characteristics of fluids. This thesis aims in the development, modeling and simulation of a hydro- pneumatic suspension system. This system will allow achieving high lateral acceleration without limiting the passengers comfort. The following chapters describe: • The development of the system • The modeling • The simulation with numerical methods • The results of the simulation • The conclusions from the analysis To model the system a half car model was developed with the characteristics of the hydro-pneumatic suspension. Those characteristics arise from the connection of the wheels of the same axle through the hydraulic system and from the use of cylinders, pipes and orifices to absorb the stimulation the car becomes from the road. After the modeling the movement of the system was simulated with the same sinusoidal stimulation on both wheels and also for sinusoidal stimulation in one wheel while the other has zero simulation. The car’s roll because of lateral acceleration was also analyzed. en
dc.description.statementofresponsibility Ευάγγελος Ι. Μπρέμπος el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Αναρτήσεις el
dc.subject Δυναμική el
dc.subject Οχήματα el
dc.subject Μοντελοποίηση el
dc.subject Προσομοίοση el
dc.subject Suspension en
dc.subject Dynamics en
dc.subject Vehicles en
dc.subject Modeling en
dc.subject Simulation en
dc.title Μοντελοποίηση υδροπνευματικής ανάρτησης οχήματος el
dc.title.alternative Modeling of vehicle's hydro-pneumatic suspension en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-07-24 -
dc.date.modified 2013-08-28 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Σπιτάς, Βασίλειος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Αντωνιάδης, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Κωστόπουλος, Ε. el
dc.contributor.committeemember Σπιτάς, Βασίλειος el
dc.contributor.committeemember Αντωνιάδης, Ιωάννης el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-03-18 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-03-18 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής