Το Επιχειρηματικό Παίγνιο (Business Game) αποτελεί ένα αλληλεπιδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης στον υπολογιστή στο οποίο συμμετέχουν ανταγωνιστικές επιχειρήσεις. Σκοπός του συγκεκριμένου επιχειρηματικού παιγνίου είναι η εκπαίδευση και η ανάπτυξη δεξιοτήτων στη διοίκηση εικονικής επιχείρησης, μέσω της προσομοίωσης των συνθηκών λειτουργίας της αγοράς. Ο κάθε παίκτης καλείται να λάβει σημαντικές επιχειρηματικές αποφάσεις βασιζόμενος στα δεδομένα αγοράς που του δίνονται αλλά και στην κρίση του και να δει πώς αυτές οι αποφάσεις μεταφράζονται σε αντίστοιχα οικονομικά μεγέθη, όπως ακριβώς συμβαίνει στον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων. Η αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις των παικτών έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά τα οποία είναι κοινά και γνωστά σε όλους τους παίκτες και διαμορφώνονται από τον διαχειριστή του παιχνιδιού. Η αγορά είναι δυναμική και το μέγεθος καθώς και τα μερίδια αγοράς των παικτών διαμορφώνονται ουσιαστικά από τις ίδιες τις αποφάσεις των παικτών. Οι αποφάσεις αυτές λαμβάνονται χάρη σε ένα πλήθος κατάλληλων μεθόδων στο πλαίσιο της ΠΚΑ όπου έχουν αναπτυχθεί διαφορετικές θεωρητικές προσεγγίσεις για μία μεγάλη ποικιλία προβλημάτων λήψης απόφασης με πολλαπλά κριτήρια. Η ΠΚΑ αποτελεί μία συστηματική λογική και μαθηματική προσέγγιση που βοηθάει τους αποφασίζοντες να επιλύσουν διλήμματα που προκύπτουν από την επιδίωξη πολλών αντιμαχόμενων στόχων στη λήψη των αποφάσεων.
Business game (also called business simulation game) refers to simulation games that are used as an educational tool for teaching business. The purpose of this game is the business education and skills development in management of virtual enterprise by simulating the market conditions. Players have the ability to act as managers of virtual enterprises operating in a particular market. This way each player is required to take important business decisions based on the data of the given market and to see how these decisions are translated into corresponding figures, just like in the real business world. The market in which the players’ enterprises operate has certain features which are common and known by all players. The market is dynamic and is formed to a great extent by the players’ decisions. These decisions are made thanks to a number of suitable multi-criteria analysis methods. There have been developed many theoretical approaches in order to treat a wide variety of decision-making problems where more variables appear. Multi-criteria decision analysis represents a systematic logic and mathematical approach which helps the decision-makers solve arising dilemmas when more conflicting objectives are pursued.