HEAL DSpace

Υπολογιστική Μελέτη Ανακυκλοφορίας Καυσαερίου σε Δίχρονο Ναυτικό Κινητήρα Diesel

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καϊκτσής, Λάμπρος el
dc.contributor.author Κουκουμάκης, Γεώργιος Ν. el
dc.contributor.author Koukoumakis, George N. en
dc.date.accessioned 2014-03-21T07:31:58Z
dc.date.available 2014-03-21T07:31:58Z
dc.date.copyright 2013-09-03 -
dc.date.issued 2014-03-21
dc.date.submitted 2013-09-03 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38212
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15794
dc.description 73 σ. el
dc.description.abstract Η εργασία ασχολήθηκε με την υπολογιστική μελέτη της ανακυκλοφορίας καυσαερίων σε συνδυασμό με διάφορες στρατηγικές έγχυσης, με χρήση του κώδικα ρευστομηχανικής KIVA-3. Από τα αποτελέσματα που προέκυψαν συγκρίθηκαν μεταξύ τους, για την αποκόμιση συμπεσαμάτων όσο αφορά τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου και της ειδικής κατανάλωσης του κινητήρα. Από αυτά προέκυψε ότι για ποσοστά EGR ανω του 25% ο κινητήρας ικανοποιεί τα κριτήρια των κανονισμών Tier III, ενώ τα κριτήρια του Tier II ικανοποιούνται με μικρότερη ειδική κατανάλωση από τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα. el
dc.description.abstract A computational study on exhaust gas recirculation, combined with known injection tactics, using the KIVA-3. Results that were received from KIVA-3 were compared in means of specific fuel oil consumption of the engine as well as NOx emmisions. General conclusions from this study are that Tier III levels can be achieved with EGR more than 25%, and Tier II is also possible with lower specific fuel oil consumption than today's engines. en
dc.description.statementofresponsibility Γεώργιος Ν. Κουκουμάκης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Ανακυκλοφορία καυσαερίων el
dc.subject Ναυτικοί κινητήρες el
dc.subject Άζωτο el
dc.subject Exhaust gas recirculation en
dc.subject Marine diesel engines en
dc.subject KIVA-3 en
dc.subject Large bore engines en
dc.subject EGR en
dc.title Υπολογιστική Μελέτη Ανακυκλοφορίας Καυσαερίου σε Δίχρονο Ναυτικό Κινητήρα Diesel el
dc.title.alternative Computational Study of Exhaust Gas Recirculation on Large Bore Marine Diesel Engines en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-03-15 -
dc.date.modified 2013-09-03 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Κυρτάτος, Νικόλαος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπαδόπουλος, Χρήστος el
dc.contributor.committeemember Καϊκτσής, Λάμπρος el
dc.contributor.committeemember Κυρτάτος, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Παπαδόπουλος, Χρήστος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-03-21 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-03-21 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής