Η εργασία ασχολήθηκε με την υπολογιστική μελέτη της ανακυκλοφορίας καυσαερίων σε συνδυασμό με διάφορες στρατηγικές έγχυσης, με χρήση του κώδικα ρευστομηχανικής KIVA-3. Από τα αποτελέσματα που προέκυψαν συγκρίθηκαν μεταξύ τους, για την αποκόμιση συμπεσαμάτων όσο αφορά τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου και της ειδικής κατανάλωσης του κινητήρα. Από αυτά προέκυψε ότι για ποσοστά EGR ανω του 25% ο κινητήρας ικανοποιεί τα κριτήρια των κανονισμών Tier III, ενώ τα κριτήρια του Tier II ικανοποιούνται με μικρότερη ειδική κατανάλωση από τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα.
A computational study on exhaust gas recirculation, combined with known injection tactics, using the KIVA-3. Results that were received from KIVA-3 were compared in means of specific fuel oil consumption of the engine as well as NOx emmisions. General conclusions from this study are that Tier III levels can be achieved with EGR more than 25%, and Tier II is also possible with lower specific fuel oil consumption than today's engines.