HEAL DSpace

Η αφήγηση ως καινοτόμος στρατηγική στη διδασκαλία των μαθηματικών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ριζάκη, Αικατερίνη el
dc.contributor.author Δήμου, Μυρσίνη Ε. el
dc.contributor.author Dimou, Myrsini E. en
dc.date.accessioned 2014-03-28T09:10:24Z
dc.date.available 2014-03-28T09:10:24Z
dc.date.copyright 2013-12-16 -
dc.date.issued 2014-03-28
dc.date.submitted 2013-12-16 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38264
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16862
dc.description 125 σ. el
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά στην αξιοποίηση της στρατηγικής της αφήγησης στη διδασκαλία των μαθηματικών. Στην ουσία της αποτελεί μια καινοτόμο διδακτική πρόταση που αξιοποιεί την αφήγηση σε συνδυασμό με τις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Αποτελείται από το θεωρητικό μέρος, στο οποίο περιγράφονται οι οι βασικές θεωρίες μάθησης που βρίσκονται σε ισχύ και από το πειραματικό μέρος, το οποίο περιγράφει τη διδακτική παρέμβαση που σχεδιάστηκε, την εφαρμογή αυτής στη σχολική τάξη και τα αποτελέσματα από την αξιολόγηση που έγινε από τους μαθητές. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την όλη μελέτη και διατυπώνονται κάποιες προτάσεις γύρω από την ψηφιακή αφήγηση. el
dc.description.abstract This thesis concerns the use of narrative strategy in the teaching of mathematics. In this essence, is an innovative teaching proposal leverages narrative combined with Information an Communication Technologies.It is devided into theorotical and experimental part. The part includes basic learning theories in force, and the use of storytelling as a teaching and pedagogical strategy. The experimental parts describes the teaching interventiondesigned, stating the courses held in a small sample of students, based on the assertion in the first place. Finally, the conclusions that emerged from the abovestudy are presented and some suggestions about digital storytelling are made. en
dc.description.statementofresponsibility Μυρσίνη Ε. Δήμου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Αφήγηση el
dc.subject Θεωρίες μάθησης el
dc.subject Ρομαντική κατανόηση el
dc.subject Συναισθηματική νοημοσύνη el
dc.subject Διδασκαλία μαθηματικών el
dc.subject Storytelling en
dc.subject Learning theories en
dc.subject Romantic understanding en
dc.subject Emotional intelligence en
dc.subject Teaching mathematics en
dc.title Η αφήγηση ως καινοτόμος στρατηγική στη διδασκαλία των μαθηματικών el
dc.title.alternative Storytelling as a new teaching model in mathematics en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-07-11 -
dc.date.modified 2013-12-16 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Κουτούγκος, Αριστοφάνης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Ράπτη, Παναγιώτα el
dc.contributor.committeemember Ριζάκη, Αικατερίνη el
dc.contributor.committeemember Κουτούγκος, Αριστοφάνης el
dc.contributor.committeemember Ράπτη, Παναγιώτα el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Ανθρωπιστικών Κοινωνικών Επιστημών και Δικαίου. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-03-28 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-03-28 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής