Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά στην αξιοποίηση της στρατηγικής της αφήγησης στη διδασκαλία των μαθηματικών. Στην ουσία της αποτελεί μια καινοτόμο διδακτική πρόταση που αξιοποιεί την αφήγηση σε συνδυασμό με τις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Αποτελείται από το θεωρητικό μέρος, στο οποίο περιγράφονται οι οι βασικές θεωρίες μάθησης που βρίσκονται σε ισχύ και από το πειραματικό μέρος, το οποίο περιγράφει τη διδακτική παρέμβαση που σχεδιάστηκε, την εφαρμογή αυτής στη σχολική τάξη και τα αποτελέσματα από την αξιολόγηση που έγινε από τους μαθητές. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την όλη μελέτη και διατυπώνονται κάποιες προτάσεις γύρω από την ψηφιακή αφήγηση.
This thesis concerns the use of narrative strategy in the teaching of mathematics. In this essence, is an innovative teaching proposal leverages narrative combined with Information an Communication Technologies.It is devided into theorotical and experimental part. The part includes basic learning theories in force, and the use of storytelling as a teaching and pedagogical strategy. The experimental parts describes the teaching interventiondesigned, stating the courses held in a small sample of students, based on the assertion in the first place. Finally, the conclusions that emerged from the abovestudy are presented and some suggestions about digital storytelling are made.