HEAL DSpace

Μελέτη της αστοχίας σωληνώσεων λόγω του φαινομένου της διάβρωσης υπό μηχανικής καταπόνηση (SCC-SFC)

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σπίτας, Βασίλειος el
dc.contributor.author Βίτσας, Δημήτριος Α. el
dc.contributor.author Vitsas, Dimitrios A. en
dc.date.accessioned 2014-03-28T09:47:48Z
dc.date.available 2014-03-28T09:47:48Z
dc.date.copyright 2013-12-13 -
dc.date.issued 2014-03-28
dc.date.submitted 2013-12-13 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38270
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9633
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Συστήματα Αυτοματισμού” el
dc.description.abstract Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την μελέτη του φαινομένου της διάβρωσης υπό μηχανική καταπόνηση. Το συγκεκριμένο φαινόμενο μελετήθηκε έχοντας ως άξονα μια χαλύβδινη σωλήνωση που αποτελεί βασικό μέρος μιας σύγχρονης μονάδος αποθείωσης (Sulphur Recovery Unit) του νέου διυλιστηρίου της Ελευσίνας. Το κύριο χαρακτηριστικό της σωλήνωσης που μελετήσαμε είναι πως συνδέει ένα μεγάλο αναθερμαντήρα με έναν καταλυτικό αντιδραστήρα του διυλιστηρίου και ως εκ τούτου η αστοχία από ένα τέτοιου είδους φαινόμενο θα είχε εκτός από μεγάλες κατασκευαστικές επιπτώσεις, επιπτώσεις στην ασφάλεια των εργαζομένων και τεράστιο κόστος αποκατάστασης της ζημιάς. el
dc.description.abstract The scope of that postgraduate thesis was the study of the Stress Corrosion Cracking phenomenon, combined with Stress Fatigue Corrosion phenomenon, in pipeline systems. This is a complicated phenomenon which occurs due to a combination of appropriate environment, alternating stresses and material’s properties. No matter how well these pipelines are designed, constructed and protected, once in place they are subjected to environmental abuse, external damage, coating disbandments, inherent mill defects, soil movements and third party damage. The phenomenon studied in one 28 inch. Large Bore Pipeline of New Elefsis Refinery. The postgraduate thesis is separated in 3 basic parts. a. Theoretical Part, which is given all the necessary informations regarding the material’s properties (Steel type, amount of inclusions, surface roughness), the welding types & methods, as well as the analysis of corrosion’s types in different materials & weldings. b. Designing Part, which is given all the necessary geometry of the studied pipeline (routing & welding parts) and the pipeline’s weldings. c. Calculation Part, which is given all the pipeline’s calculations of the static & thermal studies according the computational packets, as well as the problem’s analysis at the thermoelastic fields. en
dc.description.statementofresponsibility Δημήτριος Α. Βίτσας el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Αστοχία el
dc.subject Σωληνώσεις el
dc.subject Διάβρωση el
dc.subject Μηχανική καταπόνηση el
dc.subject Stress corrosion en
dc.subject Cracking en
dc.subject Piping en
dc.subject Interfaces en
dc.title Μελέτη της αστοχίας σωληνώσεων λόγω του φαινομένου της διάβρωσης υπό μηχανικής καταπόνηση (SCC-SFC) el
dc.title.alternative Study of the stress-corrosion failure (SCC-SFC) of piping interfaces en
dc.type masterThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-07-03 -
dc.date.modified 2013-12-13 -
dc.contributor.committeemember Σπίτας, Βασίλειος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-03-28 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-03-28 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής