HEAL DSpace

Ευστάθεια Ε/Γ-ΟΓ πλοίων μετά από βλάβη. Ανασκόπηση και εφαρμογή πρόσφατων κανονισμών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.author Ρούσσας, Ευάγγελος Λ. el
dc.contributor.author Roussas, Evaggelos L. en
dc.date.accessioned 2011-03-15T10:34:57Z
dc.date.available 2011-03-15T10:34:57Z
dc.date.copyright 2011-01-28
dc.date.issued 2011-03-15T10:34:57Z
dc.date.submitted 2011-01-28
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3829
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6245
dc.description 278 σ. el
dc.description.abstract Στην παρούσα Διπλωματική εργασία κύριο αντικείμενο μελέτης είναι ο νέος πθανοθεωρητικός κανονισμός για Ε/Γ-Ο/Γ πλοία. Για το σκοπό αυτό γίνεται ανασκόπηση των διεθνών κανονισμών ευστάθειας Ε/Γ-Ο-Γ πλοίων μετά από βλάβη καθώς και συγκριτική μελέτη ευστάθειας Ε/Γ-Ο-Γ πλοίων, λαμβάνοντας υπόψη την εισροή νερού στο κατάστρωμα οχημάτων, όπως αυτό καθορίζεται από την Συνθήκη της Στοκχόλμης. Για την πραγματοποίηση των συγκεκριμένων υπολογισμών χρησιμοποιήθηκε το ναυπηγικό πρόγραμμα TRIBON. Λόγω της παρθενικής χρήσης του προγράμματος από το εργαστήριο Μελέτης Πλοίου για την εφαρμογή του νέου πιθανοθεωρητικού κανονισμού Ε/Γ-Ο-Γ πλοίων κατόπιν βλάβης, κατέστει αναγκαίος ο έλεγχος αξιοπιστίας των σχετικών υπολογισμών με το πρόγραμμα. Τέλος γίνεται εξαγωγή των συμπερασμάτων από την ολοκληρωμένη μελέτη και προκύπτουν προτάσεις για περαιτέρω μελέτη και έρευνα. el
dc.description.abstract The particular diploma thesis has as main target the study of the new probabilistic regulation for ROPAX ships. For that reason the new regulation SOLAS 2009 is used and the results are compared with the results of the canculations regarding the Stockholm Agreement (water on deck). For the canculations the program TRIBON is used. Because it is the first time the program is used for canculations regarding the SOLAS 2009 regulations by the Ship Design Laboratory, it is a priority to validate the results. Final conclusions are made and proposals for future research and study. en
dc.description.statementofresponsibility Ευάγγελος Λ. Ρούσσας el
dc.format.extent 331 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Πιθανοθεωρητικό el
dc.subject Κανονισμοί el
dc.subject Ευστάθεια κατόπιν βλάβης el
dc.subject Συνθήκη της Στοκχόλμης el
dc.subject Ε/Γ-Ο/Γ el
dc.subject Πλοία el
dc.subject Δείκτης υποδιαίρεσης Α el
dc.subject Ζώνες υποδιαίρεσης el
dc.subject Probabilistic en
dc.subject Solas B-1 en
dc.subject Solas 2009 en
dc.subject Ropax en
dc.subject Water on deck en
dc.subject Stockholm Agreement en
dc.subject Tribon en
dc.title Ευστάθεια Ε/Γ-ΟΓ πλοίων μετά από βλάβη. Ανασκόπηση και εφαρμογή πρόσφατων κανονισμών el
dc.title.alternative Damage stability of ropax ships. Analysis and test of recent stability rules en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-01-28
dc.date.modified 2011-01-28
dc.contributor.advisorcommitteemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Σπύρου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.committeemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Σπύρου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλασσίων Μεταφορών. Εργαστήριο Μελέτης Πλοίου el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-03-15
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-03-15


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής