HEAL DSpace

Επανασχεδιασμός μεταλλικού υπόστεγου του σταθμού ΗΣΑΠ στον Πειραιά

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Αβραάμ, Τάσος el
dc.contributor.author Μπουλασίκης, Θεόδωρος Σ. el
dc.contributor.author Boulasikis, Theodoros S. en
dc.date.accessioned 2014-04-07T10:46:56Z
dc.date.available 2014-04-07T10:46:56Z
dc.date.copyright 2013-12-18 -
dc.date.issued 2014-04-07
dc.date.submitted 2013-12-18 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38313
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16882
dc.description 143 σ. el
dc.description.abstract Αντικείμενο αυτής της διπλώματικής εργασίας είναι η ανάλυση και η διαστασιολόγηση ενός φέροντα οργανισμού κτηρίου από χάλυβα με τη χρήση ενός εμπορικού προγράμματος ανάλυσης και διαστασιολόγησης (SAP 2000 της CSI). Το κτήριο είναι ένα μεταλλικό στέγαστρο που καλύπτει τις αποβάθρες και τις γραμμές του σιδηροδρομικού σταθμού του ΗΣΑΠ στον Πειραιά. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη ενός εναλλακτικού, σε σχέση με το υπάρχον, στεγάστρου σύμφωνα με τα συγχρονα πρότυπα και πρακτικές στην ίδια, όμως, θέση και με τα ίδια περιβάλλοντα κτήρια. Στα πλαίσια αυτής της μελέτης πραγματοποιούνται δύο εναλλακτικές λύσεις για το φέροντα οργανισμό, η μία με πλαίσια από γραμμικά ελατά στοιχεία σταθερής πρίτυπης διατομήςν και πακτωμένα υποστυλώματα, ενώ η δεύτερη με τριαρθρωτά πλαίσια με γραμμικά στοιχεία συγκολλητά με διατομές μεταβλητού ύψους. el
dc.description.abstract The object of this thesis is the analysis and dimensioning of a load bearing structure made of steel, using a commercial analysis and design computer program (SAP 2000 by CSI). The structure is a metallic canopy covering the platforms and tracks of the railway station of Athens-Piraeus Electric Railways (ISAP) in Piraeus. The aim of this thesis is to study an alternative canopy to the already existing, according to modern standards and practices, though in the same location and surrounded by the same buildings. In the context of this project two alternative load bearing structures are considered, the first consists of a frame with linear, malleable elements of fixed section and classical frame function (anchored braces) and the second with three-hinged frames and linear members with welded sections of variable height. en
dc.description.statementofresponsibility Μπουλασίκης Σ. Θεόδωρος el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Μεταλλικό υπόστεγο el
dc.subject Στέγαστρα el
dc.subject Κατασκευές el
dc.subject Ανάλυση οργανισμού κτιρίου el
dc.subject Σιδηροδρομικός Σταθμός Πειραιά el
dc.subject Metallic canopy en
dc.subject Buildings en
dc.subject Structures en
dc.subject Railway station at Piraeus en
dc.title Επανασχεδιασμός μεταλλικού υπόστεγου του σταθμού ΗΣΑΠ στον Πειραιά el
dc.title.alternative Redesign of the metallic canopy for the electric railway station en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-11-01 -
dc.date.modified 2013-12-18 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Ραυτογιάννης, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βουγιούκας, Εμμανουήλ el
dc.contributor.committeemember Αβραάμ, Τάσος el
dc.contributor.committeemember Ραυτογιάννης, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Βουγιούκας, Εμμανουήλ el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-04-07 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-04-07 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής