HEAL DSpace

Έρευνα για ευστάθεια μετά από βλάβη σε επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο με χρήση του ναυπηγικού προγράμματος NAPA

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.author Κανελλοπούλου, Αφροδίτη Α. el
dc.contributor.author Kanellopoulou, Afrodite A. en
dc.date.accessioned 2014-04-10T06:47:37Z
dc.date.available 2014-04-10T06:47:37Z
dc.date.copyright 2013-12-20 -
dc.date.issued 2014-04-10
dc.date.submitted 2013-12-20 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38330
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16899
dc.description 332 σ. el
dc.description.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία κύριο αντικείμενο μελέτης ήταν η ευστάθεια μετά από βλάβη και συγκεκριμένα, οι νέοι κανονισμοί για τα επιβατηγά – οχηματαγωγά πλοία. Αρχικά δημιουργήθηκε ένα μοντέλο τύπου ROPAX, με τη βοήθεια του ναυπηγικού λογισμικού NAPA. Στη συνέχεια μελετήθηκαν οι νέοι πιθανοθεωρητικοί κανονισμοί της SOLAS 2009, η μέθοδος GOALDS και η πρόταση SLF-55. Επιπλέον, στα πλαίσια της συγκεκριμένης εργασίας, εισήχθησαν Risk Control Options (RCO’s) , που αφορούσαν στις βασικές διαστάσεις του πλοίου και στην εσωτερική του διάταξη, ώστε να δημιουργηθούν εναλλακτικές σχεδιάσεις του πλοίου αναφοράς, με σκοπό την αύξηση του δείκτη επιβιωσιμότητας. Οι τροποποιήσεις στο πλοίο αναφοράς εξετάστηκαν και με τη βοήθεια οικονομικών στοιχείων, που υπολογίστηκαν για κάθε σχεδίαση, ώστε να βρεθεί η πιο ικανοποιητική λύση για τη βελτίωση της ευστάθειας κατόπιν βλάβης. el
dc.description.abstract The present study summarizes the results of an investigation on the survivability of ROPAX ships in damaged condition following a collision accident. A small size ROPAX design has been selected and a series of design modifications have been elaborated, to study their effect on the ship’s survivability, expressed by the Attained Subdivision Index, as well as on its lifetime economic performance, using three different damage stability formulations (SOLAS 2009, GOALDS and SLF 55), all based on the probabilistic concept. The ultimate goal of this study is to investigate the feasibility of raising the current regulatory requirements on the ship’s survivability, while keeping the economic impact of the corresponding design modifications within acceptable limits. en
dc.description.statementofresponsibility Αφροδίτη Α. Κανελλοπούλου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Ευστάθεια el
dc.subject Βλάβη el
dc.subject Πιθανοθεωρητικό el
dc.subject Επιβατηγά el
dc.subject Οχηματαγωγά el
dc.subject Επιβιωσιμότητα el
dc.subject Damage en
dc.subject Stability en
dc.subject Napa en
dc.subject Ropax en
dc.subject Survivability en
dc.title Έρευνα για ευστάθεια μετά από βλάβη σε επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο με χρήση του ναυπηγικού προγράμματος NAPA el
dc.title.alternative Study of damage stability regulations and their impact on the design and safety of ROPAX ships with the use of NAPA program en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-12-19 -
dc.date.modified 2013-12-20 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Σπύρου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.committeemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Σπύρου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών. Εργαστήριο Μελέτης Πλοίου el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-04-10 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-04-10 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής