Η διπλωματική αυτή εργασία πραγματεύεται το σχεδιασμό ενός σχολικού κτιρίου στην πόλη της Καρδίτσας, στην Κεντρική Ελλάδα.Αρχικά μελετήθηκε ο τόπος και έγιναν παρατηρήσεις ως προς το κλίμα του τόπου, τα πολεοδομικά χαρακτηριστικά και την οργάνωση των σχολικών κτίρίων είτε της πρωτοβάθμιας είτε της δευτεροβάθμιας.Σημειώθηκαν διάφορα στοιχεία της περιοχής μελέτης,
όπου κρίθηκε αναγκαία η δημιουργία ενός νέου δημοτικού σχολείου. Οι ροές των κινήσεων και ο προσανατολισμός του οικοπέδου
οδήγησαν σε χαράξεις που να εξυπηρετούν όσο το δυνατόν καλύτερα τις ανάγκες ενός λειτουργικού και ευχάριστα βιώσιμου δημόσιου κτιρίου, για παιδιά και μεγάλους.Ο σχεδιασμός της κάτοψης είναι επηρεασμένος εκτός από αρχιτεκτονικούς παράγοντες και από τη ζωγραφική του Wassily Kandinsky. Εκτός από τις αίθουσες και τα εργαστήρια, ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στους κοινόχρηστους χώρους. Η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων και η βιβλιοθήκη είναι μεγάλοι και ευδιάκριτοι όγκοι ώστε να προκαλούν το ενδιαφέρον σε μαθητές και γείτονες. Το παιχνίδι στους εξωτερικούς χώρους μοιράζεται σε τρεις ζώνες, μια πιλοτή, μια μικρή αυλή για ενασχόληση με διαφορετικά υλικά, χώμα, άμμο, βότσαλο και μια μεγάλη αυλή, αλάνα, που περιλαμβάνει και γήπεδα. Διάφοροι χώροι του σχολείου, όπως η βιβλιοθήκη, το ιατρείο, το γραφείο συλλόγου γονέων και κηδεμόνων,μπορούν να χρησιμοποιηθούν και το απόγευμα για να εξυπηρετήσουν την περιοχή.
This final project deals with the design of a school building in the town of Karditsa, in Central Greece.
In the beginning, the place was studied and observations were made on the climate of the place, the urban characteristics and the organization of school buildings either primary or high. After noticing various elements of the study area, it was considered necessary to create a new elementary school. The motions around and the orientation of the plot led to alignments that serve as good as possible the needs of a functional and pleasantly sustainable public building, for kids and adults.
The design of the plan is influenced by architectural factors and Wassily Kandinsky's painting. In addition to classrooms and laboratories,
particular attention has been paid to the communal areas. The multipurpose hall and library are large and distinct volumes in order to arouse interest in students and neighbors. Playing outdoors is organised in three zones, a pilotis, a small yard for dealing with different materials, soil, sand, pebbles and a large yard, which includes volleyball and basketball courts. Several areas of the school, such as the library, can be used in the afternoon to serve the area.