HEAL DSpace

Κρίσιμοι παράγοντες των ατυχημάτων μοτοσικλετιστών στην Ελλάδα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.author Αλεβίζου, Παρασκευή Μ. el
dc.contributor.author Alevizou, Paraskevi M. en
dc.date.accessioned 2014-05-21T11:17:53Z
dc.date.available 2014-05-21T11:17:53Z
dc.date.copyright 2014-02-03 -
dc.date.issued 2014-05-21
dc.date.submitted 2014-02-03 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38547
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4869
dc.description 95 σ. el
dc.description.abstract Στόχος της Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση των κρίσιμων παραγόντων που επηρεάζουν τα ατυχήματα των μοτοσικλετών στην Ελλάδα, συγκριτικά με τα ατυχήματα των επιβατικών αυτοκινήτων. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, χρησιμοποιήθηκαν κατάλληλα επεξεργασμένα στοιχεία από τη βάση δεδομένων του Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής του Ε.Μ.Π. και αναπτύχθηκαν ειδικά στατιστικά μοντέλα λογαριθμογραμμικής παλινδρόμησης. Η εφαρμογή των μοντέλων αυτών οδήγησε στον προσδιορισμό της επιρροής διαφόρων παραγόντων, όπως τύπος περιοχής, ηλικία, φωτισμός, τύπος ατυχήματος κλπ στον αριθμό των νεκρών και των τραυματιών. Προέκυψε ότι ο αριθμός των εμπλεκόμενων στο ατύχημα οχημάτων είναι ο σημαντικότερος παράγοντας επιρροής στο μοντέλο των νεκρών, ενώ ο τύπος του ατυχήματος επηρεάζει περισσότερο τους βαριά και τους ελαφρά τραυματίες. Η επιρροή αυτή είναι μεγαλύτερη στις μοτοσικλέτες απ’ ότι στα επιβατικά αυτοκίνητα. el
dc.description.abstract The present Diploma Thesis aims at the investigation of the critical factors of motorcycle accidents in Greece, compared to passenger car accidents. For the achievement of this objective, appropriately processed data were used from the database of the Department of Transportation Planning and Engineering of the National Technical University of Athens (NTUA) and loglinear regression models were developed. The application of these models led to the investigation of the influence of several parameters, such as region type, age, lighting, accident type etc on the number of fatalities and injuries. It appears that the number of vehicles involved in the accident is the most important factor of the fatalities model, while the accident type affects more the serious and slight injuries. This influence is greater on motorcycles than passenger cars. en
dc.description.statementofresponsibility Παρασκευή Μ. Αλεβίζου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Μοτοσικλέτες el
dc.subject Οδικά ατυχήματα el
dc.subject Οδική ασφάλεια el
dc.subject Δριμύτητα el
dc.subject Λογαριθμογραμμική παλινδρόμηση el
dc.subject Motorcycles en
dc.subject Road accidents en
dc.subject Road safety en
dc.subject Severity en
dc.subject Log-linear models en
dc.title Κρίσιμοι παράγοντες των ατυχημάτων μοτοσικλετιστών στην Ελλάδα el
dc.title.alternative Critical factors of motorcycle accidents in Greece en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-01-31 -
dc.date.modified 2014-02-03 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.committeemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-05-21 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-05-21 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής