HEAL DSpace

Πλευρικός Λυγισμός Δοκών υπό Κάμψη και Αξονικό Φορτίο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Αβραάμ, Τάσος el
dc.contributor.author Βαονάκης, Νικόλαος Ε. el
dc.contributor.author Vaonakis, Nikolaos E. en
dc.date.accessioned 2014-05-23T09:16:21Z
dc.date.available 2014-05-23T09:16:21Z
dc.date.copyright 2014-02-07 -
dc.date.issued 2014-05-23
dc.date.submitted 2014-02-07 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38562
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5034
dc.description 140 σ. el
dc.description.abstract Κύρια επιδίωξη σήμερα στα δομικά έργα είναι η οικονομικότητα των κατασκευών. Συγκεκριμένα, στα σιδηρά δομικά έργα, ο οικονομικός σχεδιασμός είναι άμεσα συνυφασμένος με τη χρήση λεπτών μεταλλικών στοιχείων. Δεδομένου ότι σε μια μεταλλική κατασκευή ο συνηθέστερος τρόπος αστοχίας είναι η απώλεια της ευστάθειας της και ότι ο κίνδυνος αυτός αυξάνεται με τη χρήση λεπτών μεταλλικών ελασμάτων, καταλαβαίνουμε ότι ο Πολιτικός Μηχανικός κατά το σχεδιασμό πρέπει να λάβει σοβαρά υπ’ όψιν του το γεγονός ότι η ευστάθεια και η οικονομικότητα συνδέονται ανταγωνιστικά σε μια μεταλλική κατασκευή. Χαρακτηριστική περίπτωση μεταξύ των διαφόρων τύπων απώλειας της ευστάθειας μιας κατασκευής είναι ο πλευρικός λυγισμός που αφορά στοιχεία καταπονούμενα σε κάμψη, με ή χωρίς αξονική δύναμη. Η προσπάθειά μας για ακριβή μαθηματική λύση των φαινομένων αστάθειας είναι πολύ δύσκολη και πολλές φορές αδύνατη. Αυτό οφείλεται στο ότι χρειάζεται να επιλύσουμε συστήματα διαφορικών εξισώσεων των οποίων η ολοκλήρωση για την κατάληξη σε κλειστές μαθηματικές σχέσεις είναι μια εξαιρετικά δυσχερής διαδικασία. Καλούμαστε λοιπόν, να αναπτύξουμε και να αναζητήσουμε διάφορες προσεγγιστικές λύσεις. Για τον πλευρικό λυγισμό με τον οποίο θα ασχοληθούμε, αναζητούμε προσεγγιστικές λύσεις και καταλήγουμε στην επιλογή της κατάλληλης, αναλόγως την φόρτιση με την οποία καταπονείται το μεταλλικό στοιχείο. Στη συνέχεια, θα προσομοιωθούν και θα μελετηθούν τα στατικά αυτά προσομοιώματα στο πρόγραμμα πεπερασμένων στοιχείων Adina, ώστε να συγκριθούν τα αποτελέσματα και να ελεγχθεί η αξιοπιστία των μεθόδων που εφαρμόσαμε. el
dc.description.abstract One of the main goals in the construction industry of today is the production of highly economic structures, which meet the set standards and codes of practice. In the case of steelwork construction, “economical” is usually linked to the extensive use of thin metal sections, which can slash costs by considerably reducing self-weights. But thin metal sections have been known to often fail in buckling unless extra care is taken at the design stage to avert this danger. Civil engineers need to resolve this contradiction, and find the right balance in each case. Characteristic mode of failure of thin metal elements is lateral buckling, which concerns members subjected to bending concurrent with axial or not. Reaching exact closed mathematical relations in such cases is very involved indeed requiring, sometimes, the solution of impossible cases of differential equations, resulting in considerable calculation expense. Because of this, engineers seek approximate solutions or the so called “relaxation methods” in order to tackle everyday calculation challenges in an approximate, yet adequate way. Depending on loading conditions, this study seeks to assure appropriate approximate solutions for the lateral buckling problem of thin metal elements. Further on in the study, the foresaid methods will be checked for validity against Finite Element Simulations of the same using the F.E.M package Adina. en
dc.description.statementofresponsibility Νικόλαος Ε. Βαονάκης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Πλευρικός λυγισμός δοκών el
dc.subject Προσδιοριστική μέθοδος el
dc.subject Μη γραμμική ανάλυση el
dc.subject Γραμμική ελαστική ανάλυση el
dc.subject Ευστάθεια el
dc.subject Δρόμος ισορροπίας el
dc.subject Μεταλλικό στοιχείο el
dc.subject Πεπερασμένα στοιχεία el
dc.subject Εξισώσεις ισορροπίας el
dc.subject Κρίσιμο φορτίο el
dc.subject Lateral buckling en
dc.subject Bending en
dc.subject Axial load en
dc.subject Beam en
dc.subject Adina en
dc.subject Maple en
dc.subject Finite elements en
dc.subject Non linear analysis en
dc.subject Linear elastic analysis en
dc.subject Metal element en
dc.title Πλευρικός Λυγισμός Δοκών υπό Κάμψη και Αξονικό Φορτίο el
dc.title.alternative Lateral Buckling under Bending and Axial Load en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-12-18 -
dc.date.modified 2014-02-07 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Αβραάμ, Τάσος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Ραυτογιάννης, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βαμβάτσικος, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Ραυτογιάννης, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Βαμβάτσικος, Δημήτριος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-05-23 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-05-23 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής