HEAL DSpace

Διερεύνηση της επίδρασης της συμπύκνωσης στο μέτρο δυσκαμψίας ασφαλτομιγμάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Λοΐζος, Ανδρέας el
dc.contributor.author Κουφουδάκη, Ίρις Π. el
dc.contributor.author Koufoudaki, Iris P. en
dc.date.accessioned 2014-05-23T10:45:56Z
dc.date.available 2014-05-23T10:45:56Z
dc.date.copyright 2014-02-05 -
dc.date.issued 2014-05-23
dc.date.submitted 2014-02-05 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38572
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5132
dc.description 120 σ. el
dc.description.abstract Στo πλαίσιο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας, διερευνήθηκε η επίδραση διαφόρων μεθόδων εργαστηριακής συμπύκνωσης στο μέτρο δυσκαμψίας ασφαλτομίγματος, καθώς επίσης και ο συσχετισμός τους με την επιτόπου συμπύκνωση. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε εργαστηριακό πείραμα προσδιορισμού του μέτρου δυσκαμψίας μέσω δοκιμής σε έμμεσο εφελκυσμό δοκιμίων ασφαλτομιγμάτων ισοπεδωτικής στρώσης, συμπυκνωμένα με τη γυροσκοπική μέθοδο και με την κρουστική μέθοδο κατά Marshall, αλλά και πυρήνων που αποκόπηκαν από το οδόστρωμα. Ειδικότερα, μελετήθηκε η επιρροή διαφόρων παραμέτρων που επηρεάζουν τη συμπύκνωση, όπως η θερμοκρασία συμπύκνωσης, η αρχική διάμετρος των δοκιμίων και η εσωτερική γωνία περιστροφής στο μέτρο δυσκαμψίας των εργαστηριακών δοκιμίων. Από τα αποτελέσματα της ανάλυσης όσον αφορά στα δοκίμια γυροσκοπικής συμπύκνωσης διαπιστώθηκε ότι μεταβολή της αρχικής διαμέτρου προκάλεσε έντονη διαφοροποίηση στο μέτρο δυσκαμψίας, ενώ αναφορικά με τα δοκίμια Marshall βρέθηκε ότι αύξηση της θερμοκρασίας συμπύκνωσης είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του μέτρου δυσκαμψίας. Επίσης, βρέθηκε ότι η κρουστική μέθοδος συμπύκνωσης κατά Marshall οδήγησε σε μικρότερες τιμές του μέτρου δυσκαμψίας σε σχέση με την γυροσκοπική μέθοδο, προσεγγίζοντας περισσότερο τις επιτόπου συνθήκες. el
dc.description.abstract Within the framework of the present Diploma Thesis, the effect of different methods of laboratory compaction on the stiffness modulus of asphalt mixture, as well as their correlation with the field asphalt compaction, was investigated. For this purpose, a laboratory experiment was accomplished to measure the stiffness modulus through indirect tensile testing at specimens of asphalt base course mixtures, compacted with the gyratory method and the Marshall method, but also in cores taken from the asphalt pavement. Specifically, the effect of various parameters that affect laboratory compaction, such as the compaction temperature, the specimens’ initial diameter and the internal angle of gyration on stiffness modulus of laboratory compacted specimens was studied. From the analysis results of the gyratory compacted specimens, it was found that change of the initial diameter causes intense differentiation of the stiffness modulus, while for the Marshall specimens it was found that increase of compaction temperature results in greater stiffness modulus values. In addition to the above, it appears that the Marshall compaction led to smaller values of the stiffness modulus compared to the gyratory method, simulating better the field conditions. en
dc.description.statementofresponsibility Ίρις Π. Κουφουδάκη el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Μέτρο δυσκαμψίας el
dc.subject Γυροσκοπική συμπύκνωση el
dc.subject Κρουστική συμπύκνωση el
dc.subject Συμπύκνωση πεδίου el
dc.subject Ασφαλτομίγματα el
dc.subject Stiffness modulus en
dc.subject Gyratory compaction en
dc.subject Marshall compaction en
dc.subject Field compaction en
dc.subject Aspahlt mixtures en
dc.title Διερεύνηση της επίδρασης της συμπύκνωσης στο μέτρο δυσκαμψίας ασφαλτομιγμάτων el
dc.title.alternative Investigation of the effect of compaction on asphalt mixtures' stiffness modulus en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-01-29 -
dc.date.modified 2014-02-05 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Λοΐζος, Ανδρέας el
dc.contributor.advisorcommitteemember Πλατή, Χριστίνα el
dc.contributor.advisorcommitteemember Καλτσούνης, Αντώνης el
dc.contributor.committeemember Πλατή, Χριστίνα el
dc.contributor.committeemember Καλτσούνης, Αντώνης el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Mεταφορών και Συγκοινωνιακής Yποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-05-23 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-05-23 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής