Η δημόσια ζωή της πόλης φιλοξενεί ένα σύνολο ρυθμών από διαφορετικές εμπειρίες στάσης, κίνησης και ιδεολογικής ανασυγκρότησης των ανθρώπων. Φαινομενικά ασύνδετες ή και αντικρουόμενες «εικόνες» είναι ικανές να συνυπάρξουν στην πόλη και να δημιουργήσουν ένα ιδιόμορφο θεατρικό σκηνικό, όπου τα γεγονότα και οι σκηνές εναλλάσσονται μέσα στον χώρο και τον χρόνο όπως τα καρέ του κινηματογράφου. Διαδοχικές προσεγγίσεις του εικονικού χώρου και της εμπειρίας της πόλης που αναδεικνύουν την ανάγκη να ανασημασιοδοτηθεί χωρικά και κοινωνικά ο δημόσιος χώρος και να ανακτήσει τον ρόλο του στην σύγχρονη αστική κοινωνία. Στην εργασία αυτή αποτυπώνονται και αναλύονται τρεις διαφορετικές εμπειρίες κατοίκησης της πόλης, διατυπώνοντας ερωτήματα που έχουν σχέση με τον τρόπο που οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται, βιώνουν, οικειοποιούνται, και διεκδικούν τον δημόσιο αστικό χώρο. Πρόκειται για μία παράθεση προσλήψεων από χωρικές και χρονικές στιγμές στην καθημερινή ζωή της πόλης αλλά και από ανθρώπινες δραστηριότητες που αγγίζουν τα όρια του αντισυμβατικού ή και «παραβατικού» όπως είναι η εξέγερση και το παιχνίδι στο δημόσιο χώρο. Σε αυτές τις «αποτυπώσεις», ο δημόσιος χώρος βιώνεται και συντίθεται με διαφορετικό τρόπο και οι ρυθμοί, η εκφραστικότητα και η δυναμικές των ενσώματων πρακτικών, μεταβάλλονται και αλληλοεπηρεάζονται από τον ίδιο τον χώρο αλλά και από τα αντικείμενα και τις συλλογικές αξιολογήσεις που τα ορίζουν. Παράλληλα, στην εργασία, γίνεται προσπάθεια να κατανοηθούν οι όροι έκλειψης του δημόσιου αστικού χώρου στη σύγχρονη πολιτική και πολιτισμική συνθήκη.
The public life of the city is home to a total of rhythms from different experiences of posture, movement and ideological reconstruction of people. Seemingly unrelated or contradictory "images" are likely to coexist in the city and create a peculiar theatrical setting, where events and scenes alternate in space and time as frames of a film. Iterations of the virtual space and experience of the city that highlight the need of the spatial and social public space to regain its role in modern urban society. In this lecture are presented and analyzed three different experiences of habitation, formulating questions that relate to the way that people perceive, realize, experience, and claim the public urban space. This is an “image” exposition from spatial and temporal moments in the daily life of the city but also from human activities that border on unconventional or "offender" such as rebellion and playing in public space. In these "impressions" the public space is lived and composed in a different way and pace, expressiveness and dynamics of human practices vary from each other, from the space itself and the objects and collective evaluations that define them. Simultaneously, in this project, an attempt is made to understand the terms of the eclipse of public urban space in contemporary political and cultural conditions.