dc.contributor.advisor |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.author |
Ψυχογιός, Αλέξανδρος-Λάμπρος Ι.
|
el |
dc.contributor.author |
Psychogios, Alexandros-Lambros I.
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-07-16T09:36:42Z |
|
dc.date.available |
2014-07-16T09:36:42Z |
|
dc.date.copyright |
2014-03-26 |
- |
dc.date.issued |
2014-07-16 |
|
dc.date.submitted |
2014-03-26 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38742 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7361 |
|
dc.description |
88 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της εργασίας είναι να δημιουργήσουμε ένα υπολογιστικό εργαλείο το οποίο θα διευκολύνει τον πλοιοκτήτη, εισάγοντας τα δεδομένα της εκάστοτε αγοράς, να συλλέξει πληροφορίες, να διερευνήσει τα διάφορα σενάρια λαμβάνοντας υπόψη τις ραγδαίες αλλαγές που χαρακτηρίζουν την ναυτιλία και μελετώντας διεξοδικά όλα τα στοιχεία να καταλήξει σε μια πρόταση που τον συμφέρει οικονομικά και να διαπραγματευτεί για να την επιτύχει.
Πιο συγκεκριμένα, αφού δημιουργήσαμε έναν αλγόριθμο υπολογισμού του κέρδους ενός πλοιοκτήτη για ένα κυκλικό ταξίδι, στη συνέχεια προχωρήσαμε σε ένα αναλυτικό παράδειγμα για το πώς θα μπορούσε να γίνει μια οικονομική μελέτη από πλευράς πλοιοκτήτη, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις τιμές των ναύλων στην παγκόσμια αγορά, τις τιμές των καυσίμων, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πλοίου καθώς και τα πιθανά σενάρια για φορολογία του άνθρακα ή για εφαρμογή ενός συστήματος εμπορίας ρύπων στη ναυτιλία (EU ETS), να καταλήξει σε μια συμφέρουσα επιλογή σχετικά με την ταχύτητα λειτουργίας του στόλου του και να την διαπραγματευτεί. Για να κατανοήσει όμως πλήρως ο αναγνώστης το υπολογιστικό κομμάτι θα πρέπει να εξοικειωθεί πρώτα με βασικές έννοιες τις ναυλαγοράς καθώς και να αντιληφθεί τον τρόπο που θα λειτουργούσε ένα τέτοιο μέτρο όπως η εφαρμογή του EU ETS στο κλειστό οικονομικό σύστημα της ναυτιλίας. |
el |
dc.description.statementofresponsibility |
Αλέξανδρος-Λάμπρος Ι. Ψυχογιός |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDRestricted-policy.xml |
en |
dc.subject |
Σύστημα εμπορίας ρύπων |
el |
dc.subject |
Φόρος άνθρακα |
el |
dc.subject |
Βελτιστοποίηση ταχυτήτων |
el |
dc.subject |
Πρωτόκολλο του Κιότο |
el |
dc.subject |
Εκπομπές |
el |
dc.subject |
Emission trading scheme |
en |
dc.subject |
Carbon tax |
en |
dc.subject |
Speed optimisation |
en |
dc.subject |
Kyoto protocol |
en |
dc.subject |
Emissions |
en |
dc.title |
Επιπτώσεις από την εφαρμογή αγορακεντρικών μέσων στα κέρδη και στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ενός δεξαμενοπλοίου |
el |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2014-01-28 |
- |
dc.date.modified |
2014-03-26 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Παπανικολάου, Απόστολος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παπανικολάου, Απόστολος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου & Θαλασσίων Μεταφορών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2014-07-16 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2014-07-16 |
- |