HEAL DSpace

Επιπτώσεις από την εφαρμογή αγορακεντρικών μέσων στα κέρδη και στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ενός δεξαμενοπλοίου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Λυρίδης, Δημήτριος el
dc.contributor.author Ψυχογιός, Αλέξανδρος-Λάμπρος Ι. el
dc.contributor.author Psychogios, Alexandros-Lambros I. en
dc.date.accessioned 2014-07-16T09:36:42Z
dc.date.available 2014-07-16T09:36:42Z
dc.date.copyright 2014-03-26 -
dc.date.issued 2014-07-16
dc.date.submitted 2014-03-26 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38742
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7361
dc.description 88 σ. el
dc.description.abstract Σκοπός της εργασίας είναι να δημιουργήσουμε ένα υπολογιστικό εργαλείο το οποίο θα διευκολύνει τον πλοιοκτήτη, εισάγοντας τα δεδομένα της εκάστοτε αγοράς, να συλλέξει πληροφορίες, να διερευνήσει τα διάφορα σενάρια λαμβάνοντας υπόψη τις ραγδαίες αλλαγές που χαρακτηρίζουν την ναυτιλία και μελετώντας διεξοδικά όλα τα στοιχεία να καταλήξει σε μια πρόταση που τον συμφέρει οικονομικά και να διαπραγματευτεί για να την επιτύχει. Πιο συγκεκριμένα, αφού δημιουργήσαμε έναν αλγόριθμο υπολογισμού του κέρδους ενός πλοιοκτήτη για ένα κυκλικό ταξίδι, στη συνέχεια προχωρήσαμε σε ένα αναλυτικό παράδειγμα για το πώς θα μπορούσε να γίνει μια οικονομική μελέτη από πλευράς πλοιοκτήτη, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις τιμές των ναύλων στην παγκόσμια αγορά, τις τιμές των καυσίμων, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πλοίου καθώς και τα πιθανά σενάρια για φορολογία του άνθρακα ή για εφαρμογή ενός συστήματος εμπορίας ρύπων στη ναυτιλία (EU ETS), να καταλήξει σε μια συμφέρουσα επιλογή σχετικά με την ταχύτητα λειτουργίας του στόλου του και να την διαπραγματευτεί. Για να κατανοήσει όμως πλήρως ο αναγνώστης το υπολογιστικό κομμάτι θα πρέπει να εξοικειωθεί πρώτα με βασικές έννοιες τις ναυλαγοράς καθώς και να αντιληφθεί τον τρόπο που θα λειτουργούσε ένα τέτοιο μέτρο όπως η εφαρμογή του EU ETS στο κλειστό οικονομικό σύστημα της ναυτιλίας. el
dc.description.statementofresponsibility Αλέξανδρος-Λάμπρος Ι. Ψυχογιός el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Σύστημα εμπορίας ρύπων el
dc.subject Φόρος άνθρακα el
dc.subject Βελτιστοποίηση ταχυτήτων el
dc.subject Πρωτόκολλο του Κιότο el
dc.subject Εκπομπές el
dc.subject Emission trading scheme en
dc.subject Carbon tax en
dc.subject Speed optimisation en
dc.subject Kyoto protocol en
dc.subject Emissions en
dc.title Επιπτώσεις από την εφαρμογή αγορακεντρικών μέσων στα κέρδη και στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ενός δεξαμενοπλοίου el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-01-28 -
dc.date.modified 2014-03-26 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Βεντίκος, Νικόλαος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.committeemember Βεντίκος, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Λυρίδης, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου & Θαλασσίων Μεταφορών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-07-16 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-07-16 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής